Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

“Growing up is never easy. You hold on to things that were. You wonder what's to come. But that night, I think we knew it was time to let go of what had been, and look ahead to what would be. Other days. New days. Days to come. The thing is, we didn't have to hate each other for getting older. We just had to forgive ourselves... for growing up.”

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da forblir jeg heller som jeg er, ellers takk.

Du vet at mannens G-punkt er der?

jada, i feil enda av staken.

“Growing up is never easy. You hold on to things that were. You wonder what's to come. But that night, I think we knew it was time to let go of what had been, and look ahead to what would be. Other days. New days. Days to come. The thing is, we didn't have to hate each other for getting older. We just had to forgive ourselves... for growing up.”

jeg har i følge mange ikke kommet meg forbi 3 år, så jeg trenger ikke tilgi megselv enda.

Skrevet

Lyst til å forbli jailbait? Joda, skjønner deg så absolutt. Straks du blir 16, så er ikke du like attraktiv og spennende. Like før du blir en gammel skrukkete dame, jo.

Skrevet (endret)

:p

Men når man er 16 har man lov til å pule en på samme alder da uten å bli ettersøkt av FBI.

Endret av Lami
Skrevet

Ja, du vet at jeg er ganske låst i en annen by for øyeblikket. Jeg er i Oslo den 8., da.

Kom og spis lunsj med meg på Gardermoen den niende, da! :wee:
Skrevet

Jeg har da fått ansvaret for pizza til middag, kransekake til bestefar, og jeg skal hente stresslesser med mamma etterpå, dette beviser at mellom 06.00 og 14.00 burde man sovet.

Skrevet (endret)

Er det da noe galt med meg?

Nope.

edit: Vel, strengt tatt kan det være noe galt med deg, men DET er hvertfall ikke galt.

Endret av Daskemannen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...