Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det sånn at med en gang vi snakker om homofilt samliv er det bare dirty sex og analting man tenker på, men heterofilt samliv er å betale regninger, ligger på sofaen og se TV og få kjeft fordi man ikke støvsuger istedet etc?

Fordi vi har vanskelig for å sette oss inn i situasjonen.
Lenke til kommentar

Når noen nevner homofilt samliv for meg tenker jeg bare på hvor dårlig jeg hadde fungert sammen med en jente.

 

Jeg tviler på at homofile menn går rundt på gata og tenker på å voldta deg hardt i rompehullet når de ser på deg..akkurat som at man ikke tenker det når man ser en fin dame.

Kom an. Ikke fortell meg at du ikke tenker på sex når du ser en fin dame. Til og med JEG tenker på sex når jeg ser en fin dame.

Lenke til kommentar

De bruker vel sikkert mer tid enn andre menn på badet for å ta seg bra ut. Eller er det og å generalisere?

Nei, det er nok mer et faktum at homofile menn er tendensiøse til å bry seg mer om sitt eget utseende enn heterofile.

 

Det er fordi de selv klarer å se hva som er attraktivt ved en mann, fordi, vel, de tiltrekkes av menn...

Nettopp. Attraktivt.

Lenke til kommentar

De bruker vel sikkert mer tid enn andre menn på badet for å ta seg bra ut. Eller er det og å generalisere?

Nei, det er nok mer et faktum at homofile menn er tendensiøse til å bry seg mer om sitt eget utseende enn heterofile.

Generalisering kalles dette.
Lenke til kommentar

Lurer på hvor denne påtatte skrulleoppførselen til noen homofile kommer fra. Det må jo være noe de tillærer seg fra amerikanske filmer eller tv-serier? De er jo mere ekstremt damete enn de fleste damer.

Det er jo tilogmed skrevet lange wikipedia-artikler om "the gay lisp", denne påtatte snakkemåten mange homofile tillegger seg så man skal skjønne at de er homofile. Michael Kors f.eks. er et ekstremt tilfelle av "the gay lisp".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...