Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aua hode mitt

*gi et glass vann og to ibux til*

Dreper guttungen din hodet ditt? Eller kanskje han er i seng nå?

Han er i seng, må være handle turen i dag.. er ikke vandt til å handle for en uke i slengen, men det var masse penger spart gitt

Skrevet

damn...da var den siste episoden av the wire sett. dritt, var enda en serie som er ferdig...

Tror jeg skal finne fram svømmetøyet og ta meg en tur i bassenget jeg.

Skrevet
Her var det jo stille.

Ja det var helt grusomt. Folk er jo døde jo.

WOAH! Jeg lever! Men er ingenting interessant å snakke om liksom.. kan ikke noen hoste opp en fin topic også setter vi i gang da..? ;)

Skrevet

Ingen poster på fem minutter? Hva går det av folk?

Personlig er jeg nettop ferdig med dagens mål for naturfagsprosjektet mitt. Det tok jo bare 4 timer for å skrive en og en halv side. :roll:

Skrevet

Nå ser det ut som jeg får stryk i samfunnsfag til sommern. :cry: Jeg leverte vist noe som ikke kunne bli vurdert. Det er greit det. MEN nå er faen meg to i klassa som gir meg skylden for at stoffet deres ikke var brukbart heller. Det har de ingen grunn til å påstå! Men i dag var jeg ikke på skolen og dermed tok de sjansen til putte skylden på meg. Faen!

Skrevet

De sier jeg hadde stoffet deres, men ikke leverte det. H*n ene sitt sugde og H*n andre hadde ikke skrevet noe i det heletatt. Det var min oppgave å levere stoffet deres. Jeg leverte det sugene stoffet til h*n ene og diska opp med en unnskyldnig for h*n andre.

Skrevet

Skulle være avgjørende dette prosjektet da. Men det er som sagt ikke det som irriterer meg. Har ikke så anstrengt forhold til karakterer, men sånne drittfolk derimot. :mad:

Skrevet (endret)
Nå ser det ut som jeg får stryk i samfunnsfag til sommern. :cry: Jeg leverte vist noe som ikke kunne bli vurdert. Det er greit det. MEN nå er faen meg to i klassa som gir meg skylden for at stoffet deres ikke var brukbart heller. Det har de ingen grunn til å påstå! Men i dag var jeg ikke på skolen og dermed tok de sjansen til putte skylden på meg. Faen!

*spre kjærlighet og glede*

Endret av Demille
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...