Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har startet et lite prosjekt. Skal finne ut om jeg får krøller hvis jeg sparer lenge nok. Hadde krøller som smårolling. Tror nok jeg ender med skikkelig tjukt hår, alla afro, men det er verdt et forsøk. :)

Når håret mitt blir langt får jeg krøller. Jeg ser ut som en kjerring, så jeg holder det kort for tiden.

Hva er det du hinter til....? :D

Skrevet (endret)
Dusj i veldig varmt vann, og få så shampo i munnen. Det er ikke kos. Eller.. det første er kos, da. :wee:

En dusj med deg, det er jo enda mer kos :D

Endret av Aalton
Skrevet
Skriver nynorsk stil nå, noen som vet om en nynorsk ordbok over nett?

Bare last ned Nyno :)

Er det en ordbok eller er det en sånn som oversetter hele teksten fra bokmål til nynorsk? Har skrevet stilen på bokmål først. Mangler bare og gjøre den om til nynorsk

Skrevet
Dusj i veldig varmt vann, og få så shampo i munnen. Det er ikke kos. Eller.. det første er kos, da. :wee:

En dusj med deg, det er jo enda mer kos :D

Voldsomt så mange som har det inntrykket, da. Oo

Skrevet
Er det en ordbok eller er det en sånn som oversetter hele teksten fra bokmål til nynorsk? Har skrevet stilen på bokmål først. Mangler bare og gjøre den om til nynorsk

Gjør om hele teksten til nynorsk

Skrevet (endret)

Det er ikkje en effektiv måte å skrive god nynorsk på, bere så du veit det.

Endret av Skarstad
Skrevet
Hva faen skal vi med fiber? 0o

Sjekke damer, seff.

"Vil du bli med hjem og se på fiberkabelen min? ;);)"

Neida. Jeg har fiber, det er kos. God uthastighet, mulighet for fete hastigheter. Jeg kan liksom få 60/60 rett hjem.

Hvor kos er ikke det?

Skrevet
Hva faen skal vi med fiber? 0o

Fiber renser tarmen og gjør baisen hard og fin :)

Snakker av erfaring? Ö

Er det sånn at du har spist fiber oxo oxo har du bæsja, oxo oxo stirrer du på den? (a)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...