Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Selv pakket jeg med meg en liten teit katana i baggen :wee: Dårligste kjøpet jeg har gjort, ever. Tror jeg xD

Fordi du ble tatt?

Katana høres jo ikke så verst å ha da :)

Skrevet (endret)
Du kan ta med alt, bare du ikke blir tatt :)

Selv pakket jeg med meg en liten teit katana i baggen :wee: Dårligste kjøpet jeg har gjort, ever. Tror jeg xD

Trikset er å pakke det ned i baggen etter at lærerene og foreldrene har sett igjennom den (joda, vi har til og med måtte skrive under på at de får lov til det -.-).

Men regelverket til Tollvesenet er vanskelig å tolke. =/

Endret av Pusur1993
Skrevet
Tjaaaaa. Jeg har aldri fått kjeft for å ha vært en for stor villstyring eller noe slikt. Men jeg har følelsen av at hun bare ville roset meg for noe slikt.

Har du ikke liek, fått kjeft for å IKKE være en villstyring? Eller roter jeg? x)

Skrevet (endret)

Hva syter du etter Kexxy? Mora di lagde jo BIFF!

Jeg spiser spaghetti ala capri, liksom. Og den er LUNKA.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)
Tjaaaaa. Jeg har aldri fått kjeft for å ha vært en for stor villstyring eller noe slikt. Men jeg har følelsen av at hun bare ville roset meg for noe slikt.

Har du ikke liek, fått kjeft for å IKKE være en villstyring? Eller roter jeg? x)

Jo, jeg er blitt kalt mye rart fordi jeg er et englebarn, jeg, visstnok.

Endret av Pusur1993
Skrevet
Fordi du ble tatt?

Katana høres jo ikke så verst å ha da :)

Nei. Jeg ble ikke tatt med den. Men den var av dårlig kvalitet, og datt nesten fra hverandre. Nei. Får kjøpe meg en ordentlig katana på pentagon snart. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

HVA!! Dårlig kvalitet på katana i Polen. Du kødder?

Skrevet
Jo, jeg er blitt kalt mye rart fordi jeg er et englebarn, jeg, visstnok.

Men du ER jo det ><

Jaja. Jeg gikk rundt i Krakov jeg, med en katana som stakk opp av sekken. Fikk bare beskjed av ene læreren min om at den skulle legges dypt ned i baggen når jeg kom tilbake på hotellrommet xD Snille læreren :love:

Skrevet (endret)

Minner meg om en festlig amerikansk tv-shop snutt jeg så..de skulle selge en Katana som var "top quality steel, best there is" og så dunka han den i bordet for å bevise styrken. Da knakk den på midten og programledern skar seg i tillegg. Top quality, det.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg har tegnet store deler av kvelden, og da jeg endelig skulle gjøre noe annet klarte jeg å sovne når en kompis trengte det minst. FLINK EPLEFE FFS ><

Skrevet
Men du ER jo det ><

Jaja. Jeg gikk rundt i Krakov jeg, med en katana som stakk opp av sekken. Fikk bare beskjed av ene læreren min om at den skulle legges dypt ned i baggen når jeg kom tilbake på hotellrommet xD Snille læreren :love:

Jeg er ikke et englebarn, i forhold til et skikkelig englebarn. Men i forholdt til dere, så er jeg det.

Vi har snille lærere som overholder reglene, vi. :(

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har ingen lærere :)

Har faktisk vært lærer :p

Skrevet

hmmm... Moralsk dilemma. Fattern er i afrika. Han bestemte seg plutselig for å bestille noe mer ram til stue-PC-en. Det er raskere ram enn det som siter i maskina mi. Han har råtten HP-maskin som bare takler DDR2 533MHz.

Skal jeg eller skal jeg ikke sette den nye ram'en i maskina mi og gi han den "dårlige" som jeg har?

Skrevet
TUSEN innlegg ja takk (vært medl lenge, men ikke aktiv før i slutten av des/jan).

Fortjener en riktig så stor applaus :D

Gratulerer med åtte innlegg. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...