Datasmurf Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Amandusfestivalen 2012 var forresten morsomt å se. Kult å se at kidsa fra Tana som hadde laget dokumentar om en kid i klassen deres med CP vant to priser. Både dokumentar- og publikumsprisen.
Need44speed Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg skal til Oslo i morgen. Forum treff? Hører på Samuel Jackson Five. Skuffa over at de ikke kaller seg Samuel Jackson High-Five er de de synth greiene? Har hørt om de, men glemte å sjekke det ut.
""" Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Forum treff? Haha, nei. Det skal jeg selvfølgelig ikke. Det skal du ikke. Joda.
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Naaw. Forumtreff blir jo gøy. Never! Desuten skal jeg på jentekveld i morgen Jeg er kjempeglad i jentekvelder :/ Hvis du er i nærheten en gang kan du stikke innom for en, så kan vi ta ansiktsmaske og se på Star Wars.
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) er de de synth greiene? Har hørt om de, men glemte å sjekke det ut. Vet ikke noe om de. Ny plate, så satt den på. Lyder bra så langt. Forum treff? Haha, nei. Det skal jeg selvfølgelig ikke. Endret 30. mars 2012 av Anulaibar
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Blir det no' Inferno på deg, Anulaibar? Har ikke råd gitt. Litt surt, for kunne virkelig tenkt meg å få sett Arcturus live.
Need44speed Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 skriv : laugh : istedet for : ! : skjer med meg hele tiden selv Alltid spennende å kjøpe en plate som sr interessant ut uten at man har hørt den før
""" Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Har ikke råd gitt. Litt surt, for kunne virkelig tenkt meg å få sett Arcturus live. Ahh, OK. Ja faen, gleder meg som en liten jøde til Arcturus, Agalloch, Church of Misery, Absu, Autopsy og Execration. Kun sett Church of Misery og Execration fra før, så dette blir max knall.
Anvlaibar Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Tsjuden: Jepp, elsker å høre på musikk jeg aldri har hørt før. Utrolig kul cover-art på den plata forresten. Har ikke kjøpt den fysisk da. Streamer den i Wimp Infernö er topp stemning det. Får satse på å få meg en jobb så kanskje det blir noen konserter etterhvert. Endret 30. mars 2012 av Anulaibar
""" Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Yes, Inferno er knall. Samme om det kun er drittband, jævlig fett uansett. Og det kan være greit med penger, ja. Er jo en del konserter som kan bli fett fremover nå.
""" Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Du skal ikke på Sleep da? I mai? Tenkte på det. Sleep, Vulcano, Alcest og Susanne Sundfør er konserter jeg godt kunne tenkt meg å sjekke ut i Oslo i år. Alcest er dog det eneste som er sikkert. Får se ann penger før jeg bestemmer meg for de andre. Urgh!
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Why on earth lukter jeg bål? Har du hatt sex med en tømmerhogger?
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Ikke som jeg husker Lars. Jeg tror dog jeg døsa litt av på bussturen hjem i dag da.
Anbefalte innlegg