Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når du sier sånt blir jeg kjempetrist : ((((((( &--#60;- veldig trist smilefjes.

Har dere noengang tenkt på at det heter smiley/smilefjes selv om det er trist? Tenkte jeg nettopp på. Sjukt egentlig.

Løsning: Emoticons.

• Liker 1
Skrevet

Han satt sikkert oppe for å skrive litt ekstra eder og galle i heavy metal-tråden. Sikkert noen som sa Toto er bedre enn polsk blackmetal.

Du mener de ikke er det? Av det jeg har hørt av Toto og det jeg har hørt av polsk black metal, vil jeg absolutt si at Toto er bedre. Mye bedre.

Skrevet

Du mener de ikke er det? Av det jeg har hørt av Toto og det jeg har hørt av polsk black metal, vil jeg absolutt si at Toto er bedre. Mye bedre.

Toto er musikken til verdens kjedeligste mennesker og Africa er favorittlåta deres.

Skrevet

Jeg likte "Africa" for 10-15 år siden, men min personlige mening er at "Hold the Line" og "Rosannaer" er mye bedre.

Men gi meg nå noen argumenter for at polsk black metal er bra, ikke bare at Toto suger.

Skrevet

Drep meg nå... bare dritt fra ende til annen. Motorsykkelen jeg skulle kjøpe ble solgt før jeg rakk å ringe tilbake. Jeg skjønner ikke en dritt av matta, og nå ser det ut til at sommerjobben jeg tenkte å søke på ikke tar imot søknader lengre (fikk introduksjon om den fredag ettermiddag).

Skrevet

Sier du som poster et bilde av en harrytass med sminke. De fleste som driver med black metal ser rimelig harry ut. Så klart, det gjelder også for folk metal / troll metal / viking metal, og jeg liker det litt bedre enn black metal, så lenge det ikke blir for WP.

Men så igjen, jeg liker mye black metal også. Metal generelt, til og med gothic / opera.

Skrevet

Det er egentlig bare å gi opp å forsøke en diskusjon rundt musikk og slikt med de folka her. De er så fast bestemte på at sin musikk er verdens beste mens all annen musikk er ræva/tafatt.

Og joda, Toto er kjempekoselig musikk, men det er mer en type personlig musikk man setter på når man vil slappe av.

Skrevet

Jeg er skadet av foreldrene mine og har aldri hørt noe annet av Toto enn Hold the line. Ikke at det egentlig gjør meg noe, men folk flest blir overrasket og sier at det MÅ jeg jo gjøre. :p

Skrevet

Oddsen er større for at bildet til Anub skal fremheve at kvinner er som griser, som vedkommende koker i baljen sin. I alle fall det inntrykket jeg får når jeg studerer bildet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...