Kaymeerah Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 (endret) http://picturesofpeo...des.tumblr.com/ Min humor. underlegen humor imho Endret 27. mars 2012 av Kaymeerah 1
Slimda Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg liker Slimdas desperate flørting Jeg er desperat, okei? Det er like før jeg springer innom en barnehage for å finne meg noe kjøtt... Speaking of meat; ZED-events. Hvem er med?
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Du har jo erfaring på den fronten, så hvorfor ikke?
Mchansern Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 (endret) http://picturesofpeo...des.tumblr.com/ Min humor. underlegen humor imho Når du sier sånt blir jeg kjempetrist : ((((((( &--#60;- veldig trist smilefjes. Har dere noengang tenkt på at det heter smiley/smilefjes selv om det er trist? Tenkte jeg nettopp på. Sjukt egentlig. Endret 27. mars 2012 av Mchansern
Kaymeerah Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Når du sier sånt blir jeg kjempetrist : ((((((( &--#60;- veldig trist smilefjes. Har dere noengang tenkt på at det heter smiley/smilefjes selv om det er trist? Tenkte jeg nettopp på. Sjukt egentlig. Løsning: Emoticons. 1
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Han satt sikkert oppe for å skrive litt ekstra eder og galle i heavy metal-tråden. Sikkert noen som sa Toto er bedre enn polsk blackmetal. Du mener de ikke er det? Av det jeg har hørt av Toto og det jeg har hørt av polsk black metal, vil jeg absolutt si at Toto er bedre. Mye bedre.
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Toto er kanskje et av de stusseligste bandene to ever walk this earth. La meg illustrere: Endret 27. mars 2012 av Lycantrophe
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Hvem bryr seg nå hvordan de ser ut, så lenge musikken de lager er bra?
Mchansern Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Du mener de ikke er det? Av det jeg har hørt av Toto og det jeg har hørt av polsk black metal, vil jeg absolutt si at Toto er bedre. Mye bedre. Toto er musikken til verdens kjedeligste mennesker og Africa er favorittlåta deres.
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg likte "Africa" for 10-15 år siden, men min personlige mening er at "Hold the Line" og "Rosannaer" er mye bedre. Men gi meg nå noen argumenter for at polsk black metal er bra, ikke bare at Toto suger.
Anvlaibar Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det er du som digger Toto. Bevisbyrden ligger på deg. Also:
multisync Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Drep meg nå... bare dritt fra ende til annen. Motorsykkelen jeg skulle kjøpe ble solgt før jeg rakk å ringe tilbake. Jeg skjønner ikke en dritt av matta, og nå ser det ut til at sommerjobben jeg tenkte å søke på ikke tar imot søknader lengre (fikk introduksjon om den fredag ettermiddag).
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Hvem bryr seg nå hvordan de ser ut, så lenge musikken de lager er bra? Det er den ikke, og sleezeballer som ser slik ut kan aldri lage bra musikk.
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Sier du som poster et bilde av en harrytass med sminke. De fleste som driver med black metal ser rimelig harry ut. Så klart, det gjelder også for folk metal / troll metal / viking metal, og jeg liker det litt bedre enn black metal, så lenge det ikke blir for WP. Men så igjen, jeg liker mye black metal også. Metal generelt, til og med gothic / opera.
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Se på bildet til Anub. Han drar jo vanvittig med damer.
Coa Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Diskusjon på høyt nivå. Hakket bedre enn julebord med Tangerudbakken.
Slimda Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det er egentlig bare å gi opp å forsøke en diskusjon rundt musikk og slikt med de folka her. De er så fast bestemte på at sin musikk er verdens beste mens all annen musikk er ræva/tafatt. Og joda, Toto er kjempekoselig musikk, men det er mer en type personlig musikk man setter på når man vil slappe av.
Eplefe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er skadet av foreldrene mine og har aldri hørt noe annet av Toto enn Hold the line. Ikke at det egentlig gjør meg noe, men folk flest blir overrasket og sier at det MÅ jeg jo gjøre.
Datasmurf Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Oddsen er større for at bildet til Anub skal fremheve at kvinner er som griser, som vedkommende koker i baljen sin. I alle fall det inntrykket jeg får når jeg studerer bildet.
Anbefalte innlegg