Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som poster post nummer 500 000 inviterer jeg hjem på wienerpølser i lomper.

Står på badet, tok med PCen inn. Drar to striper kokain. JEG SKAL FAEN IKKE GÅ GLIPP AV DETTE HER!!!!!!!!!! SÅ NÅ SKAL JEG IKKE SOVE PÅ LAAAANG TID.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Nei, det synes jeg er veldig fint faktisk.

Sikkert fint generelt sett, men tilsvarende synd i den sammenheng Runar presenterte ovenfor på forrige side. :)

Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Står på badet, tok med PCen inn. Drar to striper kokain. JEG SKAL FAEN IKKE GÅ GLIPP AV DETTE HER!!!!!!!!!! SÅ NÅ SKAL JEG IKKE SOVE PÅ LAAAANG TID.

13 KG SENTRALSTIMULERENDE AMFETAMIN HER. HAR MED FILMKAMERA OGSÅ, FOR Å DOKUMENTERE TIL BLOGGEN MIN!!!!!!!!!!

Skrevet

Den som poster post nummer 500 000 inviterer jeg hjem på wienerpølser i lomper.

Du er jo alltids velkommen på wienerpølser.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert fint generelt sett, men tilsvarende synd i den sammenheng Runar presenterte ovenfor på forrige side. :)

Jævlig fint generelt sett.

• Liker 1
Skrevet

Neida, vi bare stenger tråden i noen timer og lar moderatorene og administratorene spamme litt.

Tommel opp til deg om du faktisk sperrer tråden ett innlegg før 500 000 og oppretter en ny forumkafé.

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker du på? Jeg ser ikke noe galt med innlegget mitt.

:whistle:

• Liker 1
Skrevet

At du skrev moderatorer, ikke administratorer.

Du lyver!

Neida, vi bare stenger tråden i noen timer og lar moderatorene og administratorene spamme litt.

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jeg har fremdeles en fane åpen av forrige side som jeg ennå ikke har oppdatert.

:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...