WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Paging Dr. Greenthumb, paging Dr. Greenthumb! Jeg kunne faktisk sangen utenat før "Dial 1 800 713 GROW" Endret 3. mars 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Har du sett videoen til Greenthumb? Hasjhumor på sitt beste. Planteetende planter i et laboratorium med en superhot sykepleier som passer på de. Se der fant vi den, ja http://youtube.com/watch?v=jiWB6S4YfOM Endret 3. mars 2008 av Bytex
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 jeg ler av hun der dama i farmen.. "ingen pille meg på nesen.. så bærre føkk åff"
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Stille dere ble da :/ Forumet gikk da ned elns. Jeg kom meg i alle fall ikke inn...
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Da har jeg dratt helt til Son (nesten ved moss) fra Asker for å spise skikkelig belgisk vaffel. Nam nam. Smakte godt.
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Faen, skrev lang album-anbefaling, som forsvant da PCen kræsja. Bah >< Vel, uansett. Sheik Yerbouti, Zoot Allures, Joe's Garage Act I, II & III og Hot Rats. Evt. om du er litt skeptisk, gå for et samlealbum Takketakk!
Sidious Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 I dag traff jeg, for förste gangen, en fyr jeg har kjent i seks år over nettet. Morsomt. Vi så "There Will Be Blood". Veldig bra film.
SpecialForce Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Han/hunn Stemte kjemien eller ble det "flaut"? Sitter her og gliser ved tanken på at skolen spanderer biff og kake i morra.. Mat&Helse FTW!
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Kjedelig her ass. Gjør liv folkens. Tralalalalalalalalala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chokke Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Daaaa var jeg hjemme igjen fra Ski! Fy svarte det var mange snålinger der . Stakkars Vinterbro-/Skiinger. Nanana, mørkedemonstrering. Kaldt, kjedelig og jeg har vondt i hodet sammen med resten av dagen. Jippi. Sovetid snart!
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det er kjedelig. Her nesten ikke folk. Ingen som krangler ingen som forteller om hva som skjer. Hent folka hit da så blir det "liv"
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det er kjedelig. Her nesten ikke folk. Ingen som krangler ingen som forteller om hva som skjer.Hent folka hit da så blir det "liv" :!: Tuller du? Når det endelig har blitt kos og fred og fordragelighet, så savner du det?
chokke Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det er kjedelig. Her nesten ikke folk. Ingen som krangler ingen som forteller om hva som skjer.Hent folka hit da så blir det "liv" Ja, lets have a paaaaareeey! Med mye e-alkohol! Please people! Dette blir dritkult. Kom igjen da ...
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Litt morsomt å se hvordan folk "arter" seg da.
Anbefalte innlegg