Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mjeh. Burde lage noe selv, men må ned å handle før jeg får spist. Men siden jeg er så jævlig lat så gidder jeg ikke å tusle ned til butikken. Hardt liv!

Skrevet

Hei!

KJEMPEKRISE. Eller....

Sitter på skulen og skal skrive oppgave, men har ikkje musikk. Tenker "Hey, har jo wimp abbonnement" men får ikkje lastet ned setup fila fra wimp.no"

Er det ein snill sjel som vil laste ned fila og sende den på mail til wackee (A) me (dot) com? Hadde vert fantastisk! (Har adobe air)

Skrevet

Jeg som har lagt hele mitt liv i dine hender fra dag én. Fortjener jeg ikke bedre enn dette? :cry:

Jeg synes jeg har vært snill mot deg, jeg. Spesielt med tanke på at du er ei jente og ikke fortjener så mye.

Hohohoh! Koselig.

Skrevet

Jeg som har lagt hele mitt liv i dine hender fra dag én. Fortjener jeg ikke bedre enn dette? :cry:

Du fortjener absolutt bedre. Hva med en sunnmøring? :tease:

Nå skjønner jeg hvorfor det luktet rart i kjøleskapet til naboen. Hun hadde mat som gikk ut i 2007 :fun:

Ah, minner meg om min bestemor. 5 år gammel ketchup er ikke fristende.

Skrevet

Jeg har mistet stemmen. :cry:

Den har vært på vei bort i noen dager, så stemmen min har vært som tatt ut av en dårlig skrekkfilm, men nå er den borte. :cry:

Skrevet

Jeg har mistet stemmen. :cry:

Har du sjekka kjøleskapet? Når jeg har mista nøklene mine har det hendt de har vært der så kan hende stemmen din er der ogsså.
  • Liker 1
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Æsj. Minecraft er nede.

Nei, det er oppe. og 1.8 er ute.

Jeg forutser en natt uten tilstrekkelig søvn..

Skrevet

Har du sjekka kjøleskapet? Når jeg har mista nøklene mine har det hendt de har vært der så kan hende stemmen din er der ogsså.

Har sjekka i kjøleskapet og under sofaen. Og innimellom lekene til frøken dings. Den har gjemt seg godt. :cry:

Skrevet

Jeg synes jeg har vært snill mot deg, jeg. Spesielt med tanke på at du er ei jente og ikke fortjener så mye.

Hohohoh! Koselig.

Ah. Beklager, sir. Jeg hadde helt glemt at jeg er av det underdanige kjønn. :ermm: Tilgi meg, er du snill.

• Liker 1
Skrevet

Ah. Beklager, sir. Jeg hadde helt glemt at jeg er av det underdanige kjønn. :ermm: Tilgi meg, er du snill.

Underdanige kjønn? Det var da særs frekt, frøken. :dontgetit:

På tide og komme seg ut en tur. Argh!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...