Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg liker ikke aper. Man må ikke være selektiv på dyrene man liker når man er veggis vel? Gi nå faen i å dra vegetarisme inn i absolutt ALT, fordi det har ingenting med saken å gjøre. Jeg liker ikke aper, dem er creepy. Endret 30. juli 2011 av medlem-1432
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Noe er laget av deilig kjøtt også plutselig er det creepy?
b-real Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Man må ikke være selektiv på dyrene man liker når man er veggis vel? Gi nå faen i å dra vegetarisme inn i absolutt ALT, fordi det har ingenting med saken å gjøre. Jeg liker ikke aper, dem er creepy.Getting personal are we?
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Du har rett i at førstnevnte er vanlig. Jeg var sent ute som ikke var dritings før jeg var 15. På 13-årsdagen min, hadde folk med seg brus og hjemmebrent. Dog, jeg røkte første gang da jeg var 12 og likte det ikke (nå, 12-13 år senere har jeg vært avhengig i årevis), og prøvde snus første gang som 5-åring. Var heller ikke noe for meg (og jeg er nå avhengig av det også, flott å ha for å unngå og røyke, og billigere enn en tyvepakning med sigg). Hvilket miljø er du oppvokst i? Folk som røyker og bruker hasj og har sex i bilen som 12-åring!? I tillegg snuste du som 5-åring?... Endret 30. juli 2011 av Slettet-w7DZlO15
Bytex Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Bestefar var hardcore, han pleide å si han begynte å røyke pipe når han var 10. Han var ikke så hardcore når han fikk kreft. Da sluttet han på dagen. Ett år senere var han død av lungekreft. 1
Lord Britishface Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) OMG OMG OMG! Japanophile much, yes? Nei. Men knallbra band! Det var kjipt. Hør på Boris. Endret 30. juli 2011 av Lord Britishface
Lord Britishface Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jepp. Backet av selveste Russian Circles, mener jeg å huske. Dessverre er jeg ingen utpreget konsertperson.
Empathy Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hahahahaha, fyfaen!! http://www.youtube.com/watch?v=uQ4zT7h8AiU
b-real Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Badekar er så fantastisk Går ikke en dag ute at jeg savner det å ha badekar. Lå et par timer sist jeg hadde det tilgjengelig. Dritdusj!
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Ingen som likte apebildet mitt? Fuckin' haters! No moar picz f00r yooo! Det var awesome. Hadde klikka om det var mitt kamera de tok da På en annen side hadde jeg hatt en god unnskyldning for å skaffe nytt
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Du har rett i at førstnevnte er vanlig. Jeg var sent ute som ikke var dritings før jeg var 15. På 13-årsdagen min, hadde folk med seg brus og hjemmebrent. Dog, jeg røkte første gang da jeg var 12 og likte det ikke (nå, 12-13 år senere har jeg vært avhengig i årevis), og prøvde snus første gang som 5-åring. Var heller ikke noe for meg (og jeg er nå avhengig av det også, flott å ha for å unngå og røyke, og billigere enn en tyvepakning med sigg). Hvilket miljø er du oppvokst i? Folk som røyker og bruker hasj og har sex i bilen som 12-åring!? I tillegg snuste du som 5-åring?... Utenfor Trondhjem. Det burde forklare alt. Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp.
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Utenfor Trondhjem. Det burde forklare alt. Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp. Det er alltid noe som kunne gått verre. Se det fra det positive perspektivet.
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp. Har bodd i Zimbabwe. Cry me a river.
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Utenfor Trondhjem. Det burde forklare alt. Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp. Satser på at du er seriøs her, og spør hvorfor den boplassen er såpass mye verre enn Stavanger at du gjør det så mye verre på skolen?
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) innlegg i veien. Endret 30. juli 2011 av medlem-1432
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Har bodd i Zimbabwe. Cry me a river. Du ble altså adoptert bort av dine norske foreldre. Det var ingen vestlige familier som ville ha deg og byrået måtte faktisk betale en Afrikansk familie for å ta vare på deg? 1
Vowels Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Nå var fransk techno altfor digg, rett før jeg tar meg en dans på gulvet her
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Har bodd i Zimbabwe. Cry me a river. Du ble altså adoptert bort av dine norske foreldre. Det var ingen vestlige familier som ville ha deg og byrået måtte faktisk betale en Afrikansk familie for å ta vare på deg? Stemmer greit det. Spiste håret mitt for å overleve.
Anbefalte innlegg