Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Neida bare tuller.

Jeg skal synge Scooter - Nessaja. På helium, med skinna naziskalle og iført sort lang lærfrakk.

Vowels skal også være med ofc.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit, jeg gir opp, husker ikke mer av teksten. Er evigheter siden jeg så på VH1 og hørte på de sangene.

Men karaoke-sang? Må nesten bli spirit carries on. :whistle:

Skrevet

Live Scenes from New York-versjonen er den beste noensinne. Spesiellt når koret og James og hun negerdama synger sammen på det siste refrenget.

Skrevet

Live Scenes from New York-versjonen er den beste noensinne. Spesiellt når koret og James og hun negerdama synger sammen på det siste refrenget.

Ståpels. Den negerdama passer så ufattelig bra inn at det er skummelt. Deilig sang. Rett og slett deilig.

Skrevet

Jeg liker når jeg er på carlings med mamma å raider gutteavdeling og kommer til for å vise mamma hvor fint alt er også står da 3 random gutter å komenterer HØYT!

Og blir stående der helt til jeg har prøvd alt jeg skulle å klappet og sa hva de synes jeg burde kjøpe :p

Skrevet
Dream Theater? Er ikke det sånn teit metal for de som ikke egentlig liker metal og som bare vil si at de hører på metal?
Hansern: Det stemmer.
Det må være trist å være dere.
Skrevet
Dream Theater? Er ikke det sånn teit metal for de som ikke egentlig liker metal og som bare vil si at de hører på metal?
Hansern: Det stemmer.
Det må være trist å være dere.

Gråter meg i søvn hver dag fordi jeg ikke liker Dream Theater ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...