Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Ja, vil tro det. Ufattelig rart hvis ikke.

Skulle gjerne reist, hadde jeg hatt billetter.

Endret av member-101642
Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Fikk plutselig så lyst på svidd bacon.

Endret av member-101642
Skrevet

Faen så dritt å måtte dra på overnattingstur når alle ens kompiser er "syke" eller bortreist. Er ikke særlig keen på å sitte å sture i en skog sammen med noen dophuer fra parallellklassen.

Skrevet

Faen så dritt å måtte dra på overnattingstur når alle ens kompiser er "syke" eller bortreist. Er ikke særlig keen på å sitte å sture i en skog sammen med noen dophuer fra parallellklassen.

Man kan ha mye hygge sammen med dophuer :cool:

Skrevet

Faen så kjipt og bli sykt, samt og ikke vite når jeg starter på skolen i morgen. Er det kl. 09:00 eller er det 12:00? Og så lenge jeg ikke vet det må jeg opp kl. 07:30 for og sjekke, og når jeg først har våknet så får jeg ikke sove igjen. :(

Skrevet

mhm -.-

Var ikke planen, men endte opp sånn. Så nå må jeg bare være våken... og holde meg våken til i kveld i helst 23 tiden så jeg kommer meg inn i ok ryttme igjen.

Skrevet

Aha, ja, sånt skjer. Og det er jo kjipt og skulle holde seg våken sånn, men må mann så må mann. Er vel greiest om man har noe man må våkna tidlig for.

Jeg fucka opp døgnrytmen min lenge før skolen slutta, men er liksom greit. I morgen er siste skoledag, og den tredje skoledagen på tre uker. :new_woot:

Skrevet

Jeg får ikke sove for jeg har en intern krangel med meg selv hvilken tv jeg skal kjøpe ;) Være fornuftig å kjøpe en 46" å ha på gutterommet eller peise på å gå for 55" :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...