Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke testet. problemet er at den låser seg heøt. fortsetter det lenge nok finner vi fort nok ut om den kan fly.

Jeg tror det er på tide å reinstallere windows, enten du vil eller ei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vestkant-alkiser vettu. I forrige uke så jeg en som så jæææævlig sliten ut, kjøpte 3 liter sprit klokken ti om morgen, men kjørte avgårde i en bil til 2 mill.

Endret av Mchansern
Skrevet

eplefe; jeg driver og leker lege atm, kjøretøy mengder eller noe etter råd fra de snille folkene inne på maskinen funker ikke. problem er at oven fryser midt inne testen. jeg er på forsøk fem nå. :p

Skrevet

eplefe; jeg driver og leker lege atm, kjøretøy mengder eller noe etter råd fra de snille folkene inne på maskinen funker ikke. problem er at oven fryser midt inne testen. jeg er på forsøk fem nå. :p

Det høres jo helt strålende ut. Oppdater tråden med informasjon om at den klikker når du prøver?
Skrevet

Fy faen, husk at det som er sterkt når du spiser det, er dobbelt så sterkt når det skal ut igjen. Nnnnngh,

Tja, jeg fortærer maten min jeg. Har ennå ikke merket rød chili ut bak.

Skrevet

Jeg har kastet opp chili en gang, og det skal ALDRI skje igjen. Vondeste jeg har vært med på, kjentes ut som halsen skulle brenne opp.

Skrevet

Øyh, det er jo faktisk dritdigg. Smaker godteri.

Hver sin smak. Jeg finner det kvalmende og alt for søtt. Får hodepine av to stykker.

Skal jeg drikke søt alkohol, drikker jeg mjød eller grappa. Eller diverse likører i blandet drinker.

Personlig er jeg veldig glad i å blande eplelikør og Bailey's. Fantastiske apehjerne. <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...