Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke noe ordentlig middag på meg i dag tror jeg.

Foreldrene mine sitter fast i Moss på vei hjem fra sverige, og jeg er for lat til å lage til meg selv kjenner jeg :p

Og vet liksom ikke hva jeg kan lage med de få ingrediensene jeg har som ikke er frosne

Endret av multisync
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaa, "Oda", om du flytter designerstolene mine fra det lille kontoret her så. Skjønner faen ikke åssen jeg fikk de INN på det rommet, for de kommer jo for helvete ikke ut igjen.

Havregrøt til frokost, lunsj og kvelds her. Det er så gøy atte!

Slå dem i stykker og teip dem sammen igjen. Det ville jeg gjort.

Jeg har levd på knekkebrød de siste ukene, så fikk jeg feriepenger. Mmmm.

Taco til middag på en mandag. Skeier ut som faen jeg.

Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt.

Skrevet

Taco til middag på en mandag. Skeier ut som faen jeg.

Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt.

Jobber ikke du i posten a?

OH SNAP!

Skrevet

Transportavdelinga, vøtt. Tsk, tsk. Eller kanskje du bare ikke skrev adressen tydelig nok sånn at den ble forsinket gjennom de hypermoderne dritfine ultrakule nye sorteringsmaskinene i paradiset vi kaller Østlandsterminalen.

Skrevet

Oda! dro dere ut i går? :)

Jeg inviterte en kamerat fra Drammen over på hjemmelaget pizza i stedet, det blei så seint.

Jeg skrev "Lemon - Et sted på Østlandet"

Trodde det holdt.

Du underfrankerte det sikkert óg. Ack o ve.

Skrevet

Aaaaah! ^^ gleder meg til å se deg til helgen :D

Har laget noe til deg :D

Jeg gleder meg til å se deg óoog. Neimen oi? Nå gleder jeg meg i hvertfall!

Hei.

Hei, Petter! Long time, no see. Er livet bra?

Skrevet

Aaaaah! ^^ gleder meg til å se deg til helgen :D

Har laget noe til deg :D

Jeg gleder meg til å se deg óoog. Neimen oi? Nå gleder jeg meg i hvertfall!

Det er ikke så fint som det jeg fikk av deg, men... pytt pytt.

jeg skal bake også, men HVA? Hva vil du ha? jeg vil bake alt!

Skrevet

Hei Odis, ja, livet leker! Skal til Skarreland i morgen igjen, så det blir fint.

Enn med deg? Alt topp?

Godt å høre. Livet er flott!

Det er ikke så fint som det jeg fikk av deg, men... pytt pytt.

jeg skal bake også, men HVA? Hva vil du ha? jeg vil bake alt!

Pfft, du hadde jo i det minste gjort noe for å fortjene det, da. Får se om jeg får tid til å bake selv, men jeg har i allefall lovet å stille med whiskytrøfler. Jeg er en sucker for ting med sjokolade, alkohol, valnøtt-, pekan- eller pistasjnøtter og/eller smørkrem. Men jeg elsker jo alt du lager, så slå deg løs og overrask meg!

Skrevet

Kjedelig å lage taco når man bare er én. Ja takk til mer taco! :D

Skrevet

Vant nettopp 416 kroner på vedding. Score!

Hva veddet du på?

Jeg regner med Ålesund - Stabekk.

Skrevet

Kjedelig å lage taco når man bare er én. Ja takk til mer taco! :D

Mhm. Hadde jeg hatt plass skulle jeg tatt med meg hele forumtreffgjengen hjem på lørdag og laget nok taco til å fø en liten landsby.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...