multisync Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 (endret) Ikke noe ordentlig middag på meg i dag tror jeg. Foreldrene mine sitter fast i Moss på vei hjem fra sverige, og jeg er for lat til å lage til meg selv kjenner jeg Og vet liksom ikke hva jeg kan lage med de få ingrediensene jeg har som ikke er frosne Endret 13. juni 2011 av multisync
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Njaa, "Oda", om du flytter designerstolene mine fra det lille kontoret her så. Skjønner faen ikke åssen jeg fikk de INN på det rommet, for de kommer jo for helvete ikke ut igjen. Havregrøt til frokost, lunsj og kvelds her. Det er så gøy atte! Slå dem i stykker og teip dem sammen igjen. Det ville jeg gjort. Jeg har levd på knekkebrød de siste ukene, så fikk jeg feriepenger. Mmmm. Taco til middag på en mandag. Skeier ut som faen jeg. Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt.
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Taco til middag på en mandag. Skeier ut som faen jeg. Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt. Jobber ikke du i posten a? OH SNAP!
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Transportavdelinga, vøtt. Tsk, tsk. Eller kanskje du bare ikke skrev adressen tydelig nok sånn at den ble forsinket gjennom de hypermoderne dritfine ultrakule nye sorteringsmaskinene i paradiset vi kaller Østlandsterminalen.
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Jeg skrev "Lemon - Et sted på Østlandet" Trodde det holdt. 1
Reeve Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Ohyes! Sendte inn klage på min nye GIlette ProGlide, og fikk svar i dag. Får tilbakebetalt pengene.
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Oda! dro dere ut i går? Jeg inviterte en kamerat fra Drammen over på hjemmelaget pizza i stedet, det blei så seint. Jeg skrev "Lemon - Et sted på Østlandet" Trodde det holdt. Du underfrankerte det sikkert óg. Ack o ve.
Flabba Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Aaaaah! ^^ gleder meg til å se deg til helgen Har laget noe til deg
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Aaaaah! ^^ gleder meg til å se deg til helgen Har laget noe til deg Jeg gleder meg til å se deg óoog. Neimen oi? Nå gleder jeg meg i hvertfall! Hei. Hei, Petter! Long time, no see. Er livet bra?
Firkantbar Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Hei Odis, ja, livet leker! Skal til Skarreland i morgen igjen, så det blir fint. Enn med deg? Alt topp?
Flabba Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Aaaaah! ^^ gleder meg til å se deg til helgen Har laget noe til deg Jeg gleder meg til å se deg óoog. Neimen oi? Nå gleder jeg meg i hvertfall! Det er ikke så fint som det jeg fikk av deg, men... pytt pytt. jeg skal bake også, men HVA? Hva vil du ha? jeg vil bake alt!
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Hei Odis, ja, livet leker! Skal til Skarreland i morgen igjen, så det blir fint. Enn med deg? Alt topp? Godt å høre. Livet er flott! Det er ikke så fint som det jeg fikk av deg, men... pytt pytt. jeg skal bake også, men HVA? Hva vil du ha? jeg vil bake alt! Pfft, du hadde jo i det minste gjort noe for å fortjene det, da. Får se om jeg får tid til å bake selv, men jeg har i allefall lovet å stille med whiskytrøfler. Jeg er en sucker for ting med sjokolade, alkohol, valnøtt-, pekan- eller pistasjnøtter og/eller smørkrem. Men jeg elsker jo alt du lager, så slå deg løs og overrask meg!
Flabba Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 hm. Da skal jeg finne på noe lurt Aaaaaw det var snillt sagt ^^ Skal jeg lage noe spesiellt super godt til deg
Slimda Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt. Kjedelig å lage taco når man bare er én. Ja takk til mer taco!
Gjest Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Vant nettopp 416 kroner på vedding. Score! Hva veddet du på? Jeg regner med Ålesund - Stabekk.
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Tror invitasjonen min ble borte i posten. Folk her i huset er så lei av taco at vi har det liek annenhver måned maks. Det skjærer meg i burritohjertet mitt. Kjedelig å lage taco når man bare er én. Ja takk til mer taco! Mhm. Hadde jeg hatt plass skulle jeg tatt med meg hele forumtreffgjengen hjem på lørdag og laget nok taco til å fø en liten landsby.
Anbefalte innlegg