Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har du sluttet med mini-anmeldelser, Steffz? Jeg er syk og ligger med hetebølger og fryser meg i hjel. Jeg er kjempesulten, men hver gang jeg reiser meg blir jeg akutt kvalm. FML.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I kveld blir det 2 fulle jenter på byen!

Skal du ut med ei venninne?

Nope men to tidligere nevnte forum jenter skal på byen i dag....... Jeg vil og!

Wat!

Skrevet

Jeg har ikke trykket på noen linker, så jeg tar ikke noe selvkritikk her.

Du har ikke trykket på noen lenker, men fortsatt fått virus på maskinen din? Hva slags virus er dette? Hva gjør det? Hvordan vet du at facebook ga det? Hvor kom det fra?

Skrevet
I kveld blir det 2 fulle jenter på byen!

Skal du ut med ei venninne?

Nope men to tidligere nevnte forum jenter skal på byen i dag....... Jeg vil og!

Wat!

Det var en facebook status som avslørte dere :O

Skrevet (endret)

Oh no, hvordan skal du overleve 22.22 uten meg?

Fikset meg :cool:

Du har ikke trykket på noen lenker, men fortsatt fått virus på maskinen din? Hva slags virus er dette? Hva gjør det? Hvordan vet du at facebook ga det? Hvor kom det fra?

Viste seg å ikke være noe. Fikk feilmelding om at brukeren min var stengt og at jeg hadde kommet meg inn på en side og lastet ned noe greier. Måtte laste ned McAfee for å sjekke om det var noe samt bytte passord..

post-212825-0-92980200-1306597051_thumb.jpg

Edit: byttet bilde.

Endret av feggy
Gjest medlem-1432
Skrevet

Er det der big baby born greierne på fb virus? jeg glemte meg og trykte på linken, mens jeg satt i andre tanker. Har slettet videoen nå.

Skrevet

Viste seg å ikke være noe. Fikk feilmelding om at brukeren min var stengt og at jeg hadde kommet meg inn på en side og lastet ned noe greier. Måtte laste ned McAfee for å sjekke om det var noe samt bytte passord..

Er det RART du får virus?

• Liker 2
Skrevet

Det var utrolig morsomt! Prøvde å få Aleks og Chris (Glufsa og Programvare) dit óg, men de var for opptatte med å være hippe på Blå.

Skrevet (endret)

Det var en facebook status som avslørte dere :O

Hahaha, så den nå. Hanna :love:

Oda :love: <3

Endret av Flabba
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...