Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring.

Pakket en 7 kilos koffert for en to-ukers tur jeg.

Har også reist på en helgetur med 2-3 kilo ca, kun ryggsekken.

Men nå køyer jeg! Du har ha en fet flytur med DY, den blir sikkert kjip som vanlig. Varer likevel bare 50min da.

Skrevet

Pakket en 7 kilos koffert for en to-ukers tur jeg.

Har også reist på en helgetur med 2-3 kilo ca, kun ryggsekken.

Kun liten ryggsekk på meg også, men blir mer enn 2-3kg siden jeg tar med lappisen. Kan'ke reise uten det vettu. ;)

Ey, lucky my ass. Jeg må kjøpe alkoholen min selv ute på byen :hrm:

Du kunne jo finne en gaybar da, men tror ikke det er så mange av dem i Grenland. :p
Skrevet

Du kunne jo finne en gaybar da, men tror ikke det er så mange av dem i Grenland. :p

Har jo faktisk hørt det er homo-kvelder et sted i Porsgrunn en gang i blant men nei, gi meg en tørst dame på 40 som spanderer!

Skrevet
Kun liten ryggsekk på meg også, men blir mer enn 2-3kg siden jeg tar med lappisen. Kan'ke reise uten det vettu. ;)

Hvertfall dit du skal. Da blir man sett ned på :p

Skrevet

Hvertfall dit du skal. Da blir man sett ned på :p

Vurderer å ta med kamera også, men jeg vet ikke om jeg gidder å dra på det.
Skrevet

For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring.

Dæven. Og jeg som blir litt svett av tanken på at vi plutselig skal dra i morgen. Det er jo sååå mye jeg skulle ordna. :p

Ey, lucky my ass. Jeg må kjøpe alkoholen min selv ute på byen :hrm:

Jeg kjøper også min egen alkohol på byen. :)

Skrevet

Har jo faktisk hørt det er homo-kvelder et sted i Porsgrunn en gang i blant men nei, gi meg en tørst dame på 40 som spanderer!

Hør, hør!

Gjerne Alexia Bohwim. :D

Skrevet

Jeg har søkt på i allefall 10 jobber om ikke flere (om du tar med de 15 andre søknadene jeg sendte ut i fjor høst og) og alle sammen kom tilbake med avslag ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...