Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så fantastisk stemning det var her inne, da. x)

Noen som har forslag til hva jeg skal mekke til middag?

Alltid.

Dolmio med kjøttboller.

Skrevet
Skal se om jeg får printet ut så jeg får smakt. x)
Skal du smake ordentlig så anefaler jeg deg å tråle diverse pakkis-sjapper. Sambal oelek'en som selges i Norge er av svært varierende kvalitet for å si det mildt. Husker jeg fant en på Rimi eller noe. Den besto av 40% salt smakte det ut som.

Alltid.

Dolmio med kjøttboller.

Pssst! Hun er veggis! :ph34r:
Skrevet (endret)

Jeg begynner forresten å bli drittlei av konjunktiv nå.

OG. Hun blonde skanken full av krigsmaling og brunkrem bak disken på bystasjonen ville ikke gi meg studentkort. Jeg måtte visst ha med meg semesterkortet - dette til tross for at det står enten studentkort eller semesterkort ganske så eksplisitt på skjemaet. Når man i tillegg er nødt til å ha gyldig semesterkort for å i det hele tatt få utlevert studentkortet, burde hun kanskje bare kjørt på. Men nei. RULES ARE RULES, selv om hun ikke har forstått dem helt.

Men jeg fant i alle fall Дневно́й дозо́р på DVD i original, russisktalende utgave. :>

Endret av Zealuu
Skrevet

Enten så spøker det her, ellers så har fyren som angivelig skal bo ved siden av meg (men som ikke har betalt husleia eller kasta søpla si siden før jul) begynt å bo her / leve igjen.

Skrevet
Jeg har is! :D

*Sparke og slå deg bevisstløs, så ta isen og spise den sakte*

For sent Epletyv ettersom Kexxy allerede er bevisstløs, og jeg sitter her og koser meg med isen hans. ;P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...