Petter Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Kan du kjefte på broderen din? han forer meg med koffein og sier at jeg må legge meg siden jeg skal kjøre 50 mil i morgen...
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Natten er såvidt begynt for denne karen som fikk døgnrytmen fucked up av politiet for et par dager siden. Mojito, yes/no? Ooo, fortell. Every day is mojito day! En person med høyere iq enn Einstein og Hawking til sammen start brann i nabobygget 0430 i går eller forigårs tror jeg.
Lemon Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Kan du kjefte på broderen din? han forer meg med koffein og sier at jeg må legge meg siden jeg skal kjøre 50 mil i morgen... Hahaha. Han er grei sånn. Si at han skal gå og laste ned ting til meg og slutte å koffeinere uskyldige mennesker. Mchansern: Bli privatetterforsker, finn ut hvem det er, og brenn alt han har kjært. Inkludert foreldrene hans, hvis han har noen. Show no mercy, take no prisoners.
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Mchansern: Bli privatetterforsker, finn ut hvem det er, og brenn alt han har kjært. Inkludert foreldrene hans, hvis han har noen. Show no mercy, take no prisoners. Jeg skal gå fullstendig Dexter on his ass. Han skal føle Creme Brulèe brenneren. Nei, jeg ender vel opp med å gi noen stygge blikk mens jeg går til postkassen.
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 svake mennesker, jeg sier du svake menneske! Du som meg, du som meg.
Aleks Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 (endret) Jeg hadde lagd brownies ala Aleks til han. Endret 23. april 2011 av Aleks
Lemon Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Iiih, da håper jeg det er en bra del. Hypofyse eller øyenvipper, liksom.
j-- Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Om du spiser de, får du en del av Aleks i deg. ... som potensielt sett kunne blitt mange Alekser?
3rl3nd Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 var det aleks som lagde brownies med sperm i? leste det på VG en stund tilbake
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Jeg mener det er kjønnshår det er snakk om. Yuck.
Lemon Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Aw, neiii. Hadde det enda vært noe flytende, så hadde det vært lett å kamuflere. Men kjønnshår gjør liksom veldig mye ut av seg. ...en dag skal jeg bruke tårer istedenfor salt i matlaginga. Så blir alle som spiser maten min like melankolske som meg. 1
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Jeg bruker alltid fattige barns tårer i matlagingen.
Slimda Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 ...en dag skal jeg bruke tårer istedenfor salt i matlaginga. Så blir alle som spiser maten min like melankolske som meg. Holder meg til tårer fra barn som har blitt fortalt at julenissen ikke er ekte.
Aleks Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Jeg mener det er kjønnshår det er snakk om. Yuck. Stemmer det. Vel fortjent var det.
Lemon Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Det er så stress med unger, setter meg heller foran tv-en med ei bøtte i fanget og ser på The Notebook, Lord of the Rings, Harry Potter, Into the Wild, Titanic og The Green Mile. Aleks: Nå må du fortelle hele historien.
svelemoe Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 (endret) Vil jeg vite hva brownies á la Aleks inneholder? Sæd, lemen og kjønnshår. Endret 24. april 2011 av svelemoe
Slimda Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Det er så stress med unger, setter meg heller foran tv-en med ei bøtte i fanget og ser på The Notebook, Lord of the Rings, Harry Potter, Into the Wild, Titanic og The Green Mile. Ingen av de filmene får meg til å grine. Om jeg derimot setter på Scenes From A Memory-skiva til Dream Theater, kommer det nok noen tårer i slutten av historien deres.
Anbefalte innlegg