Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Da er det en date!(ikke idag vell?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i dag. Skal lese litt mer om analysering av intervju i dag.

Dessuten, det er fortsatt overskyet og ikke over 10 grader her, så ...

Systematikk og innlevelse er fantastisk tørt.

Skrevet

Da har jeg endelig sendt inn hjemmeeksamenen i statistikk. \o/ Fikk med andre ord utrettet noe i dag. Ikke verst! Nå kan man slappe av med god samvittighet...

Skrevet

Takk. :) Håper man blir godkjent også, da...men har trua!

Og du koser deg med forskningsmetodikk, du? Ikke så lenge siden jeg gjorde det, faktisk...holder også på å skrive hovedoppgave, men nærmer meg heldigvis slutten. Deadline er om litt over to uker. :O

Skrevet

Jeg skal grille ikveld :) Har alltid hatt lyst til å grille etter at det har blitt mørkt, men gjør det ikke før nå.

Bedre vær der du er enn der jeg er da. :p

Sol, sol, sol, og alt for varmt :whistle:

Skrevet

Jeg må til Rogaland snart, merker jeg.

Fetteren "min" (egentlig pappas, men siden vi er så nære i alder, kaller vi hverandre fettere, mye enklere) fortalte meg at han og den ene av lillebrødrene hans satt på Hansenhjørnet i Stavanger i solsteika i går og koste seg med øl. Lucky bastards ...

Skrevet

Faen så gira jeg er på å kjøpe sjømat i dag. Blir nok det skal dere se! Scampi, røkt laks. :dribble:

JA. FISK ER DIGG. Vil ha fisk i dag, men klarer ikke å finne på noe gøy og sunt.

Skrevet (endret)

Da har man fått seg en hårklipp og kjøpt et dræg og et tau på biltema. :)

Edit: Dregg var visst det kule ordet for det. :)

Endret av Aleks
Skrevet

Protip: Når du kommer til Stansted ta toget kalt "Stansted express" i stedenfor bussen inn til sentrum.

Failtip. Mye dyrere og tar ikke så mye kortere tid.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...