Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eh, tror du DE gjør det? Aldri i livet.

"Jammen du er bare 15 år. Du skal ikke drive på med sånt. Du har andre viktigere ting i livet."

Herregud..

Spør dem om det ville vært greit om du var 16. Foreldrelogikk tåler dårlig å settes på prøve-

Dessuten kan du jo argumentere med at vibratoren også var under 16, og consenting.

Skrevet (endret)
I går fikk jeg PM fra en bruker jeg aldri har snakka med før. Han sa at jeg var en av de to favorittbrukerene hans på forumet og at jeg var kul og greier.

Jeg er visst e-berømt/e-beryktet. :hmm:

Sikkert noe du skrev selv i fylla.

Endret av Skarstad
Skrevet
Spør dem om det ville vært greit om du var 16. Foreldrelogikk tåler dårlig å settes på prøve-

Dessuten kan du jo argumentere med at vibratoren også var under 16, og consenting.

Har faktisk pratet om det før. Alt er greit til jeg blir 16. Tviler egentlig på det, men..

Skrevet

Jaja, du får bare gjemme den så lenge da.

Sikkert noe du skrev selv i fylla.

Hehe det tror jeg også. Så drakk han mye, slik at han skulle glemme det.

Skrevet (endret)

Epletyv: Koselige forelder du har. oO

Føler med deg...

EDIT: Kompisen min har tatovert portal/panda-tatoveringen jeg tegnet til ham. :wee:

Endret av Eplefe
Skrevet

Portal som i there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying till you run out of cake?

Vet ikke om jeg hadde ville hatt det motivet på meg permanent, all fads come to an end etc.

Skrevet (endret)

Ja, da var jeg tilbake fra vinterferie på et eller annet fjell... Hva har jeg gått glipp av i helgen ?

Endret av Addan
Skrevet (endret)
Det er da intet nytt. Hvorfor synes DU det da?

De stjeler jo kjæresten min!! Om ikke det er frekt, så vet ikke jeg. :hrm:

Endret av Kibs
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...