Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jeg til å passe inn?

Mye sprit, bra folk og høy listepop-faktor er garantert. Du kommer nok til å passe inn, har kun møtt to av de som kommer før og vi kom veldig godt overens ved tidligere anledninger.

Joine gother-diskusjon.no vors i mitt casa på Lørdag?

Åååååh, Vowels. :(

Jeg vil, jeg vil.

Bare å komme om du befinner deg i Oslo :D

Skrevet

Joine gother-diskusjon.no vors i mitt casa på Lørdag?

Tja, hadde vært hyggelig det. Jeg blir jo evt. ikke med på skrik og skrål-konserten fordi jeg mest sannsynlig blir voldtatt av en eller annen gothergærning med nagler.

Når begynner konserten?

Skrevet (endret)

Tenker vi beveger oss bort til konserten i ni tiden, men blir etterfest her etterpå pga alle ikke er tjue enda.

e:Ulver konsert (ikke mye skrik btw)

Endret av Vowels
Skrevet

Mye sprit, bra folk og høy listepop-faktor er garantert. Du kommer nok til å passe inn, har kun møtt to av de som kommer før og vi kom veldig godt overens ved tidligere anledninger.

Høres flott ut. Mange andre fra forumet som kommer?

Skrevet

Høres flott ut. Mange andre fra forumet som kommer?

Meg, Cyp, random kompis av cyp, Lyc, Skogslik, SirUstinov og muligens Anulaibar. Ikke mange, kun folk fra musikkdelen

Skrevet

Hvordan har du fiksa dette da?

For din del håper jeg det blir bedre enn det du fortalte om da du dro på blind date forrige gang :p

Mente vorset jeg skal på med Vowels og Lycantrophy.

Skrevet

På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd....

Du må huske å kle deg anstendig, du skal metal-konsert. Nagler, slitte jeans og en utvaska sort tskjorte er et must.

Lykke til.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...