Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!*
edge Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg gir opp nynorsk. Natta folkens. På vegne av bokmål-folket: takk! Natta
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg gir opp nynorsk. Natta folkens. På vegne av bokmål-folket: takk! Natta De fleste burde gitt opp nynorsk for lenge siden
edge Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 De fleste burde gitt opp nynorsk for lenge siden Agreed. Hva er poenget, når vi har et fullt funksjonelt språk fra før?
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på?
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på? Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det?
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på? Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf?
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har kjøpt ny tannbørste! men savner rosa-fargen :/
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf? Nei, det gjør jeg ikke. Men det er godt mulig at jeg har sett ham på skolen, om han går der.
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf? Nei, det gjør jeg ikke. Men det er godt mulig at jeg har sett ham på skolen, om han går der. Han gjer det. Turbojugend er han med i og sånn. Men no legg eg meg. God natt! Og takk til b-real som forstår meg og nynorsk. Endret 24. februar 2008 av Underpants
Licht Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Klokken er bare 9 her Men du befinner deg i kolonien. Og slutt å poste så fort. ._. Endret 24. februar 2008 av Zealuu
Arinomi Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Noen som har hørt om sangen "Nasjonalen"? Jeg kunne tenkt meg en side der jeg kan få tak i tekst og/eller mp3...
Anbefalte innlegg