Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg holdt på med et langt innlegg om hvordan poster helt frie for skrivefeil har liten fornøyelsesverdi uten godt gjennomtenkte ordvalg, snedige formuleringer og morsomme vendinger, men du uttrykte det i grunn mye bedre, Loveless."

This is why we love Skarstad.

Skrevet
eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål..

Kor er logikken?

logikken ligg i hjarta ditt..

Skrevet
eg lurer på kvifor ikkje alle skriv nynorsk.. alle nynorskbrukarane meine jo at det er eit mykje finare språk enn bokmål..

Kor er logikken?

logikken ligg i hjarta ditt..

Eg forstår. :closedeyes:

Skrevet (endret)

HeHe! Er nå på vestlandet. Kristenfolk og Nynorsk på rundgang er det vell her.

Antar det var rundtomkring 25% av klassen som bruker Nynorsk som Primærmål, så det på klasselista.

Tenkte: WTF! Så mange?

Der jeg kommer fra er det 0% (opp i Nord).

Personlig har jeg ingenting imot Nynorsk. Men blir jeg litt facsist eller noe annet så kommer det nok noe...

Noen som har dradd denne?

Kaffelatte please!

Endret av Deimos87
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Selv kjenner jeg at jeg blir lettere irritert over nynorsk, men det er ikke sånn at jeg går til sak om at det føres ut av Norge.

Er du ikkke Bokmålets korsfarer?

The chosen one

Skrevet (endret)
OFMG HVORFOF TROR ALLE AT JEG ER EN JENTE?!?!!! Jeg er en dude på 15, ffs.

Sorry, men måtte få ut agressjon.

Trykk på brukernamnet ditt. :p

TJR: Eg var sånn før. Du er berre ikkje opplyst ennå.

G'natt, Rebecca.

Endret av Underpants
Skrevet

Jeg støtter en fullstendig reformasjon av nynorsk, hvor man legger alle de tåpelige delreformene, som ikke har bidratt til annet enn å vanne ut begge skriftspråkenes særpreg bak seg, og går tilbake til det som i dag kalles høgnorsk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...