Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda, det kan jo kalles musikksmak det også da :ph34r:

sku gjerne sett en video av deg som inneholder tysk ompamusikk, laderhosen og jagermæister (vennligst ikke kommenter skrivingen :ph34r: )

Hva skjer ellers i kafeen da?

Edit: Ja!

Endret av Diabolicelf
Skrevet

sku gjerne sett en video av deg som inneholder tysk ompamusikk, laderhosen og jagermæister (vennligst ikke kommenter skrivingen :ph34r: )

Edit: Ja!

Jeg er han i midten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei. Hvorfor? Livet er som en golfball. En lang rekke harde slag til man havner i et hull i jorden. Jeg er lei alle de harde slagene.

Hvorfor kopierer du dritt fra fjortissjenter på facebook?

• Liker 4
Skrevet

Jeg er lei. Hvorfor? Livet er som en golfball. En lang rekke harde slag til man havner i et hull i jorden. Jeg er lei alle de harde slagene.

Hvorfor kopierer du dritt fra fjortissjenter på facebook?

Fordi det står utrolig mye spennende der vel. Selv er jeg mest glad i disse 1 Hvis du er forelska i meg, 2 hvis du vil pule meg, 3 hvis du liker meg som venn osv osv. Digger å sende de rundt til jenter, alltid gode resultater

• Liker 6
Skrevet

Hva skjer om man setter alarmen på mobilen til å ringe 02.30 den dagen man skal stille klokka fram?

Philosoraptor.jpg

Om man prøver det på en iPhone vil universet implodere.

Skrevet

Jeg har et helt jævlig munnsår, og nå har jeg fått spysyka eller noe.. Munnsår + magesyre = :cry:

herpes

... :cry: Lurer på hvordan jeg har fått det da...

Skrevet

Begynner å gå tom for ting å se på. Har sett alt som er av How i met you mother, Two and a half men, south park, The Simpsons, scrubs og The big bang theory. Tips til noe osm er verdt å se ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...