Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen andre enn meg som opplever et klissete lag rundt toppen, på undersiden av korken, på brusflaskene noen ganger? Særlig på Urge-flasker. Hva er grunnen?

ahkdfhkasdfauidfasdf

Sykt. Jeg har merket dette så drøyt mange ganger selv. Irriterende!

Endret av Zeromac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olum, det er nok små mengder brus som sitter igjen fra når du drikker eller kullsyren som sputer opp. Fra dette tørker vannet i brusen ut og sukkeret og andre stoffer sitter igjen, dette er seigt når det ikke er vann til stede

Skrevet

Man kan nesten ikke klage når man får gratis internett på flyet. Å være på diskusjon.no 10 000 meter oppi lufta på vei til Berlin er litt sånn smådigg. :D Jeg fikk plutselig litt mer respekt for Norwegian, om noen bryr seg. :p

Skrevet

Jeg hater alle.

Ikke meg.

Sitter i naturfag og har om sukker, underhold meg, noen.

Jeg skal spise skiver og tegne flerlinjeskjema til noe jeg ikke forstår en døyt av. Kanskje ikke så god underholdning da men men..

Skrevet

Jeg skal spise skiver og tegne flerlinjeskjema til noe jeg ikke forstår en døyt av. Kanskje ikke så god underholdning da men men..

Elektr/automasjon eller? Jeg hater flerlinjeskjemaer, alt av skjemaer egentlig. Bortsett fra om det er elektronikk :wee:

Skrevet (endret)

Elektr/automasjon eller? Jeg hater flerlinjeskjemaer, alt av skjemaer egentlig. Bortsett fra om det er elektronikk :wee:

Innbruddsalarm i Data og Elektronikk :thumbdown:

Endret av handerrre
Skrevet

Bruke en kondensator som "ørepynt", yay or nay? :p

Soleklart nei, all ørepynt til gutter burde være forbudt

Sidious:Savner å dra på forelesninger, gleder meg så ufattelig mye til å starte med studiene igjen. SPSS vet jeg ikke hva er, kjipt

Skrevet (endret)

Vowels: Hva skal du studere? :) SPSS er et program man bruker når man holder på med statistiske beregninger og analyser. Det er først i dag vi stifter bekjentskap med programmet, så mer vet jeg ikke.

Endret av Sidious
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...