Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg og kjæresten har det en tendens til å bli til at jeg lager maten, og hun vasker opp og dekker på. Fungerer ganske så bra hittil ihvertfall :D

Skrevet

snakk om å dra alle under en kam a.

Det heter "å skjære alle over en kam"!

da har jeg lært noe nytt i dag også, selv om jeg tenkte det var "dra" og tenkte da egentlig på å gre. men så feil kan man ta.

Skrevet (endret)

Hos meg og kjæresten har det en tendens til å bli til at jeg lager maten, og hun vasker opp og dekker på. Fungerer ganske så bra hittil ihvertfall :D

Sweet. :)

Hos oss er det som regel jeg som pleier å lage maten - ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil. Elsker å lage mat til min kjære, og ha det ferdig dekket på bordet til han kommer hjem - og til gjengjeld for det, så er han ganske flink til å ta oppvasken. :thumbs:

Endret av Frk. Snasen
Skrevet

da har jeg lært noe nytt i dag også, selv om jeg tenkte det var "dra" og tenkte da egentlig på å gre. men så feil kan man ta.

Det kommer av frisørteknikken hvor man drar en kam gjennom håret og klipper av (tidligere skar man) det som stikker opp. For at det skal bli helt riktig skal man også bruke accent aigu i én.

• Liker 1
Skrevet

Skal snu døgnet, og må holde ut noen timer til. Tenkte jeg skulle se en film, og har "Due date" og "Unstoppable" liggende. -Hvilken er minst sannsynlig å sovne til? Noen tips?

Skrevet

Nuvel. Dere er jo kjent for å bare slenge en grandis i ovnen på matfronten, hehe, men kreds til alle menn som kan lage mat. :p

Woo! Creds til meg! :D

Jeg elsker å kokkelere, og hater andre folk på kjøkkenet "mitt". Særlig kvinnfolk, de roter så fælt *skjære alle over en kam*.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Ettersom jeg også liker (og kan) å lage mat så tar vi en virituell high-five, Smurf!

index_02.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...