Slimda Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Nei, en av hans få venner. Haha. Deg liker vi! Du kan bli, han kan stikke. 2
Mato Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Klart stemmen min ligger ute enda. Webhotellet mitt har ikke vært noe særlig nede de siste 6 åra. Og filen ligger der den alltid har ligget. Du syns det ikke er skummelt på noen måte hvor mye rart som ligger ute på nettet, av deg? Nei? Jeg har jo lagt ut sikkert 97% av det selv. d 3 resterende prosentene er sikklig skumle greier som du må bruke et visakort for og få tilgagng til nettadressen hvor du plotter in dinersculb kortet ditt for og få koden til siden du bruker master cardet til og betale for og se filmen . aiaiai tid for senga ja ...
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin. Er ikke du han guttungen som skrapet opp den splitter nye motorsykkelen sin?
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Biril: Hvor ser jeg hvor mye batteri jeg har igjen når jeg kjører ubuntu? Endret 7. februar 2011 av L4r5 fant det ut
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Spiller noen Run eller? Holder det ikke med å spørre en gang?
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg vet ikke om jeg angrer på noe, men jeg irriterer meg over at noen tok det ene bildet av meg i kjole og submitta det til RateMyDowns. Får jo ikke fjerna det derifra uansett, så jeg har gitt opp. Nytter ikke å true duden med anmeldelser, så.
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vel, se på det positive med det. Du er nesten best. *edit* Uh, ser ut som ratemydowns er nede... Endret 7. februar 2011 av Slimda
Sk!ppy Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin. Er ikke du han guttungen som skrapet opp den splitter nye motorsykkelen sin? Jeg gjorde et forsøk på å pusse vekk lakken før jeg skulle lakkere den igjen ja, resultatet ble noe som kan ligne på riper.
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 NOEN SOM SPILLER RUN ELLER!? Mye bedre å bruke caps, oser kraft og styrke
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Nei? Jeg har jo lagt ut sikkert 97% av det selv. d 3 resterende prosentene er sikklig skumle greier som du må bruke et visakort for og få tilgagng til nettadressen hvor du plotter in dinersculb kortet ditt for og få koden til siden du bruker master cardet til og betale for og se filmen . aiaiai tid for senga ja ... Det har du helt rett i. Vel, se på det positive med det. Du er nesten best. *edit* Uh, ser ut som ratemydowns er nede... Ende-fuckings-lig!
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg prøvde Run nå. Fullførte level 10. Ctrl+W. Kjedelig.
Lerkys Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Spiller noen 'Run' eller? Halla! Jeg er ny. velkommen !! Takk! Hittil er du min bestevenn. Halla! Jeg er ny. Hei. Jeg er en av de brukerne som kommer til å irritere deg. Det gleder meg.
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin. Er ikke du han guttungen som skrapet opp den splitter nye motorsykkelen sin? Han er i tillegg guttungen som angivelig skal ha hatt ubeskyttet sex (ikke bekreftede kilder) og freaker helt ut annenhver uke når han tror damen hans er gravid.
Lerkys Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg prøvde Run nå. Fullførte level 10. Ctrl+W. Kjedelig. Er på level 49, får den ikke til. Utrolig irriterende
Lerkys Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Spiller noen Run eller? Holder det ikke med å spørre en gang? Ops. Haha, pc'n klikker vist litt..
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Biril: Hvor ser jeg hvor mye batteri jeg har igjen når jeg kjører ubuntu? 1
Sk!ppy Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin. Er ikke du han guttungen som skrapet opp den splitter nye motorsykkelen sin? Han er i tillegg guttungen som angivelig skal ha hatt ubeskyttet sex (ikke bekreftede kilder) og freaker helt ut annenhver uke når han tror damen hans er gravid. That happened once dude.
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Jeg ble lei på lvl 3. Da spiller jeg heller Swell. Der har jeg bare stått fast på lvl 29 i rundt ett år.
Anbefalte innlegg