multisync Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Jepp det er det... Først 2t 25 min, så 6t 30 min før 11t 40min. Tid i mellom på Heathrow 2t 10 min og 2t 50 min på Doha, Qatar.
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Får håpe du troller når du sier at de glemmer å tanke drivstoff. Det skjer aldri, Hilsen en i flybransjen. Motorproblemer er som oftest ingenting, og alle langdistansefly kan fortsette å fly selv om 2 motorer går adundas.
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Får håpe du troller når du sier at de glemmer å tanke drivstoff. Det skjer aldri, Hilsen en i flybransjen. http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Får håpe du troller når du sier at de glemmer å tanke drivstoff. Det skjer aldri, Hilsen en i flybransjen. http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider On 23 July 1983 En stund siden da? Og man har både fått bedre teknologi når det gjelder fylling av fly, samt nye og toppmoderne fly. Jeg sier ikke at personlige feil ikke kan skje, men det er jo ikke kun 1 person som er involvert her, så det måtte i så fall være personlig feil på flere personer samtidig. Noe som er usannsynlig.
multisync Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Får håpe du troller når du sier at de glemmer å tanke drivstoff. Det skjer aldri, Hilsen en i flybransjen. Motorproblemer er som oftest ingenting, og alle langdistansefly kan fortsette å fly selv om 2 motorer går adundas. Tull, jeg skal fly Boeing 777-300LR, og Boeing 777-300ER... De får nok noen problemer om det går to motorer
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 On 23 July 1983 En stund siden da? Og man har både fått bedre teknologi når det gjelder fylling av fly, samt nye og toppmoderne fly. Jeg sier ikke at personlige feil ikke kan skje, men det er jo ikke kun 1 person som er involvert her, så det måtte i så fall være personlig feil på flere personer samtidig. Noe som er usannsynlig. I know. Men måtte bare.
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Surface-water Modeling System Endret 1. februar 2011 av L4r5
j-- Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hva står sms for? short message service/system. Nei, har ikke googlet det, men det kan du gjøre neste gang.
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hva kan man gjøre for å bli kvitt flyskrekk, er det mulig? I fear the flights.
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hva kan man gjøre for å bli kvitt flyskrekk, er det mulig? I fear the flights. Diazepam i moderate til store doser.
multisync Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hva kan man gjøre for å bli kvitt flyskrekk, er det mulig? I fear the flights. Vennligst utdyp? Hva er det du egentlig er redd for? At du er langt oppe? At du er avhengig av makanikk? Etc.? Bli med småfly noen gang, det er gøy og da går det jo an å bare lande igjen uten noe store problemer.
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Vennligst utdyp? Hva er det du egentlig er redd for? At du er langt oppe? At du er avhengig av makanikk? Etc.? Bli med småfly noen gang, det er gøy og da går det jo an å bare lande igjen uten noe store problemer. Ja! alle de tingene. At vi krasjer og dør. Vet jo statistisk sett er fly tryggest men det hjelper ikke. Og en ting som er sikkert, helvete skal fryse til is og griser fly før jeg nærmer meg et småfly. Blir aldri til å fly i et småfly. Folk dør i dem hele tida, det er livsfarlig.
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever.
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hvis vi aldri hører fra Machansern etter sommeren..Så kan vi jo anta at flyvingen gikk galt.
Anbefalte innlegg