Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tror jeg mekker meksikansk gryterett når skoledagen er over.. eller tomatbønner med stappe og stekt middagspølse. Har vært våken i 16 timer...

Endret av Narsissisten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen aning. Har lyst på sjokolade, så det blir vel en slik en.

Gidder ikke kjøpe mye, jeg blir veldig fort lei snop etter jeg har begynt. En 200g sjokoladeplate kan vare i dagesvis (eller vanligvis forsvinner den ganske fort pga de andre slaskene jeg bor med :p )

Skrevet

gjorde en kvikk lunsj i morges ferdig som har ligget der i et halvår, så vet hva du mener.

Har aldri vært en godteriperson. Ser ikke sjarmen i å stappe i seg dyrt godteri som ikke smaker så godt engang, når man heller kan kjøpe pizza, kjeks, boller, you name it

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Ah, atter en uproduktiv mandag..

Skrevet

Ah, atter en uproduktiv mandag..

Jepp. Får ikke gjort det jeg skulle i dag. Dama har en nøkkel jeg trenger og hu er på kurs i byen. Får ta det i morra.
Skrevet

Var mye klaging og sutring over at folk syns at en 14åring er pen. :p

Dette må undersøkes. Hvor langt tilbake?

Hvor langt husker jeg ikke, men var i 1-tiden på natten. :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

God morgen. Har ikke en brødsmule å apise, så må snart på butikken, skal i tillegg kjøpe vegetarisk mat og middag, og im a bit lost..

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har sluttet å spise kjøtt. Se min signatur. ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Koser meg med god samvittighet, og det føles fantastisk godt. :thumbup:

Nei det er ikke trist, det er fantastisk.

Endret av medlem-1432
Skrevet (endret)

For all del, gjør hva du syns er best. Ingen som legger merke til om en person slutter eller begynner uansett.

*edit*

Jeg syns det er trist.

Endret av Slimda
Gjest medlem-1432
Skrevet

For all del, gjør hva du syns er best. Ingen som legger merke til om en person slutter eller begynner uansett.

*edit*

Jeg syns det er trist.

Hva har det med saken å gjøre om noen legger merke til det eller ikke? Familie og venner gjør jo det, kommer ikke til å prøve å tvinge mitt syn på dem, men jeg forteller hvorfor jeg velger som jeg gjør.

Jeg kommer heller ikke til å legge igjen blodpenger i butikken, og jeg har sluttet å støtte en industri jeg ikke syns noe om.

Så nei, det er ikke trist.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...