Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hmm skal jeg ringe frisøren mon tro, hadde vært greit å vært lekker på håret til vi skal reise til spania

du trenger ikke det du da... du har allerede lurt en stakkars jævel du :tease:

Skrevet
hmm skal jeg ringe frisøren mon tro, hadde vært greit å vært lekker på håret til vi skal reise til spania

du trenger ikke det du da... du har allerede lurt en stakkars jævel du :tease:

litt kjekkt å se litt fin ut for det om vel?

Skrevet
litt kjekkt å se litt fin ut for det om vel?

hvorfor? er sikkert så mange eldre damen der, at de fleste ser pene ut uansett :p

Man skal føle seg vel :) man kan ikke gå rundt å se ut som ett troll bare for at man har mann

Skrevet
Man skal føle seg vel :) man kan ikke gå rundt å se ut som ett troll bare for at man har mann

joda :) han har ikke noe valg uansett... og er deilig og se ut som en dass av og til :)

Skrevet

joda :) han har ikke noe valg uansett... og er deilig og se ut som en dass av og til :)

Hører du dette Nora du trenge aldri mere å gå til frisøren, Espen elsker deg uansett.

Du trenger sikkert ikke å dysje heller

Skrevet (endret)
Hører du dette Nora du trenge aldri mere å gå til frisøren, Espen elsker deg uansett.

er slik jeg har gjort det da... men skal faktisk klippe meg denne uken tenkte jeg da... :p

så dra til frisøren du... :)

må nesten nevne at det er personligheten til Nora som tiltrekker meg mest... men utrolig søt er hun jo også <3

Endret av Espen pai
Skrevet

er slik jeg har gjort det da... men skal faktisk klippe meg denne uken tenkte jeg da... :p

så dra til frisøren du... :)

må nesten nevne at det er personligheten til Nora som tiltrekker meg mest... men utrolig søt er hun jo også <3

hehe tenkte meg at det hjalp å skrive det slik ja :)

Skrevet (endret)

Jenter er rare dyr, feks en venninne av meg som jeg liker litt, det virker som ho ikke liker meg i det hele tatt på den måten som jeg liker henne, men vis jeg prater med eks'en min eller no, så blir ho sjalu virker det som.. :cool:

Endret av Den store P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...