Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste graut nå nettopp, og mamma plasserte selvfølgelig mandelen på lillebror sin tallerken :roll:

Du må ha det virkelig ille, får ikke mandelen engang! Kan da ikke være så grusomt at minstemann får den, han blir nok mye mer glad for den enn det noen andre ville blitt.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Vi har aldri hatt mandel i grøten her, føler meg rett og slett lurt :mad:

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Spiste graut nå nettopp, og mamma plasserte selvfølgelig mandelen på lillebror sin tallerken :roll:

Du må ha det virkelig ille, får ikke mandelen engang! Kan da ikke være så grusomt at minstemann får den, han blir nok mye mer glad for den enn det noen andre ville blitt.

Mamma gjorde akkuratt det samme med meg, når jeg var minstemann :!:

Men fikk halvparten a premien da, siden lillebror ikke likte det. Så det var sikkert planlagt. :D

Skrevet

her sitter man i finstasen å venter på at familien skal dra å fore bestemoren min på 89år før det braker løs med mat i 5-6tiden.

Julaften er mye kjedelig venting :(

Skrevet

her sitter man i finstasen å venter på at familien skal dra å fore bestemoren min på 89år før det braker løs med mat i 5-6tiden.

Julaften er mye kjedelig venting :(

just stått opp :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har dere ordnet dere? Sitter enda i joggebuksa og slaske genseren..(i mangel på bedre navn)

Skrevet

Sånn! Nå er grøten til riskrem ferdig (måtte lage to ganger, svei den første gang), pinnekjøttet står og koker og jeg kan endelig sette meg ned og slappe av en times tid før jeg må sette på potetene og ordne riskremen ferdig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hva har dere på dere da? Dress? enn dere jenter? Jeg skal ha på en svart kjole med grå litt rufsete kant, med tilhørende grå tynn genser underst og litt tykke svarte strømper.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...