Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lars. Du må hvertfall ikke tracke min IP og komme på nattlige besøk... :innocent:

Slapp av. Jeg kan ikke spore deg mer enn å finne innlegg fra samme IP. Det har jeg bare hatt bruk for en gang og da var det mistanke om dobbeltbruker. Jeg jobber ikke i NAV så min makt er begrenset.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irrellevant. Jeg pleier vanligvis ikke legge merke til IP-ene til folk, men den der var så spesiell at jeg la merke til den.

Det er da absolutt ikke irrellevant når en bruker bruker en lokal ip.

Skrevet

Det er da absolutt ikke irrellevant når en bruker bruker en lokal ip.

Tror det er noe tull med proxyer, for jeg lekte meg akkurat litt med IP-søk og fikk opp over 300 sider med innlegg som etter sigende skal være postet fra 127.0.0.1
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Du fjerner alle mine TV fjernkontroll fettvalke innlegg Lar5...

Skrevet

Du fjerner alle mine TV fjernkontroll fettvalke innlegg Lar5...

You're catching on. ;)

Så om jeg bruker proxy får du opp at ip min er 127.0.0.1? :!:

Det tror jeg kommer an på proxyen. Jeg har nemlig også sjekket et innlegg jeg selv postet via proxy en gang og da fikk jeg opp en amerikansk IP.
Skrevet (endret)

Alt går på hvordan PHP som IPB er bygget på detekterer IP-adresser. En SSH-tunnell mot en server i samme subnet og en proxy som bruker denne tunnellen så kan man fint "surfe" fra en 192.168.0.0-adresse :)

/end nerdejonazzz

Endret av cvłñ
Skrevet

*host*Dobbeltpost*host*

Jeg er faktisk helt klar over det, og har absolutt ingen problemer med det. Jeg håper du har store problemer med det :)

Skrevet

Har blitt litt frelst av ''a perfect circle''. Kjør diskusjon! :thumbup:

No one gives a crap :thumbup:

cafèn var dævv, prøver bare å få liv i den. Kall det en munn-til-munn om du vil. :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...