Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker nicket ditt også, ja. *Late som om jeg ikke står utenfor soveromsvinduet ditt hver natt*

Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror.

Skrevet

Juleavater er for folk som liker å ta på små filipinske gutter. På rare steder.

Rare steder? Mener du som på toppen av eifeltårnet?

Det er opp til deg å tolke!

Dog ordsmeden (kunstneren om du vil) mente nok anatomiske rare steder med dette utsagnet.

Skrevet

du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett :( )

VÆR SÅ SNILL. IKKE BRING DETTE JÆVLA TØYSET INN PÅ DISKUSJON.NO HERREGUD.

Beklager, men caps lock er nødvendig. Ikke post sånt tull, jeg blir redd.

siden du alltid er sarkastisk eller ironisk, så, må jeg jo tro at du liker det :O

Skrevet

føler meg litt dum som sitter her inne på en fredagskveld og trykker febrilsk på F5 for å få med meg det siste, mest meningsløse innlegget etter det andre.. :p

Du er ikke den eneste :p

Skrevet

Merker at jeg har savnet dnfk litt, ja.

Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. :new_woot: Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis.

du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett :( )

Fire ganger fler innlegg enn deg i kafeèn hvert fall. :wee:

inntil nylig så hadde noen av oss et liv :p

Skrevet

Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror.

Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung.

Skrevet

føler meg litt dum som sitter her inne på en fredagskveld og trykker febrilsk på F5 for å få med meg det siste, mest meningsløse innlegget etter det andre.. :p

Du er ikke den eneste :p

fant ut at å gå innom tråden en gang hver tredje time ikke funker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...