Aleks Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg anbefaler dere ikke å drikke deres eget urin .. Trodde jeg skulle være helt Bear Grylls, jeg. Kult! Har litt lyst til å prøve jeg og, men ikke om jeg ikke må.
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Det smaker ikke så jævlig, egentlig. Oh well. Jeg lurer på å dra til Minnesota for å studere norsk neste år. Får jo betalt for det siden jeg er norsk, så.
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Romis drakk urin, og aleks vil smake.
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=18g7SW2ioXQ
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Darwin vinner... på sikt. darwin's rollin over in his coffin the fittest are surviving much less often now everything seems to be reversing, and it's worsening someone flopped a steamer in the gene pool now angry mob mentality's no longer the exception, it's the rule and im startin to feel a lot like charlton heston stranded on a primate planet apes and orangutans that ran it to the ground with generals and the armies that obeyed them followers following fables philosophies that enable them to rule without regard
Eplefe Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hva faen, hvorfor snakker dere seriøst om å drikke deres eget piss? That's it, internett har ødelagt dere, gå ut og ak eller noe.
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg elsker når forumet ikke responder for sånn 5 minutter. Det sier litt om hvor fattig liv jeg har. 1
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hva faen, hvorfor snakker dere seriøst om å drikke deres eget piss? That's it, internett har ødelagt dere, gå ut og ak eller noe. Om jeg hadde hatt akebrettet mitt og utenpåbuksen min, hadde jeg glatt gått ut for å ake. Selv i -20. En av nabojentene ville være med også, så det hadde vært veldig kos.
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hvor mye tror dere en ps3 med disse spillene er verdt? Gran Turismo 5Call of Duty: Black ops Call of Duty: MW2 Call of duty: MW Battlefield: Bad Company 2 Dead Space Nhl 09 Nhl 10 Nhl 11 Assassins Cred Tom Clancy's Endwar Heavy Rain Saints Row 2 Burnout Paradise GTA IV Red Dead Redemption Limit edition
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Noen som har linken til siden som viser hvor mange poster man har pr side? Finner ikke noe link noe sted på profilen min.
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hvor mye tror dere en ps3 med disse spillene er verdt? Gran Turismo 5Call of Duty: Black ops Call of Duty: MW2 Call of duty: MW Battlefield: Bad Company 2 Dead Space Nhl 09 Nhl 10 Nhl 11 Assassins Cred Tom Clancy's Endwar Heavy Rain Saints Row 2 Burnout Paradise GTA IV Red Dead Redemption Limit edition For meg: 300 kr meir enn det gamestop tilbyr
Ajnor Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hva faen, hvorfor snakker dere seriøst om å drikke deres eget piss? That's it, internett har ødelagt dere, gå ut og ak eller noe. Om jeg hadde hatt akebrettet mitt og utenpåbuksen min, hadde jeg glatt gått ut for å ake. Selv i -20. En av nabojentene ville være med også, så det hadde vært veldig kos. Jeg og vil være meed
Romis Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Vi tisser sammen i en kopp og drikker opp alt. Det blir gøy. 1
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Vi tisser sammen i en kopp og drikker opp alt. Det blir gøy. Ta deg en bolle eller to!
Deadmau5 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg anbefaler dere ikke å drikke deres eget urin .. Trodde jeg skulle være helt Bear Grylls, jeg. Kult! Har litt lyst til å prøve jeg og, men ikke om jeg ikke må. gjør det i en ny video da! du må jo lage en vinteroverlevelsesvideo! Digget den siste du laga, keep it coming!
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Så ... Hva tror dere om å dra til USA i 3 år for å ta en major i Scandinavian Studies og en minor i Norwegian? Føler jeg hjemlengsel, kan jeg ta andreåret mitt i Oslo, Tromsø, på Lillehammer eller Hamar.
Anbefalte innlegg