Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Skal jeg se Tropa de Elite eller Cidade de Deus?

Stemmer for Cidade de Deus, eller City of God som den også går under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som husker hva den norske trailerparodien het? Det var en trailer om programering. Der faren ikke ville at sønnen skulle programere i open source, så var det masse drama rundt det? Hahaha, jeg vil se den igjen - men husker ikke hva den heter.

Skrevet

Da var man utflyttet. Sitter i min nye leilighet og sørger over det faktum at høytalerkablene døde på bilturen (knakk), samt at jeg ikke har kabel til å koble PC til TV-skjerm. Jaja.

Skrevet

Da var man utflyttet. Sitter i min nye leilighet og sørger over det faktum at høytalerkablene døde på bilturen (knakk), samt at jeg ikke har kabel til å koble PC til TV-skjerm. Jaja.

Du ska få en dag i mårå og alt det der

Skrevet

En relativt vellykket flytting med andre ord. :)
Skrevet

Noen som husker hva den norske trailerparodien het? Det var en trailer om programering. Der faren ikke ville at sønnen skulle programere i open source, så var det masse drama rundt det? Hahaha, jeg vil se den igjen - men husker ikke hva den heter.

Java forever?

Skrevet

IKKE FAEN! DA KJEDER JEG MEG IKKE LENGER. DA JEG VOKSTE OPP HADDE VI IKKE SÅNNE FORUM! DA KJEDA VI OSS PÅ EGENHÅND! OG JEG HAR DET DA FINT IDAG?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...