Alliha Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 10ende klasse er jo lett. Det er funksjonar og, dei er jo logiske.
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Is it yuleavatar-tiem yet? Vurderer å bytte nå.
Runar Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Is it yuleavatar-tiem yet? Vurderer å bytte nå. Ikke før 1. desember. Første søndag i advent går også an, 28. november. Endret 23. november 2010 av Runar
makingFaces Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg skjønner matte Gled deg til 10endeklasse du, når du skal starte med funksjoner. dette kan være svaret på en oppgave. HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående!
j-- Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg skjønner matte Gled deg til 10endeklasse du, når du skal starte med funksjoner. dette kan være svaret på en oppgave. HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående! Vi kan dra den enda lenger. Har en god kompis som studerer matte på Universitetet I Oslo. Kun matte. Det er bra tung matte
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Is it yuleavatar-tiem yet? Vurderer å bytte nå. Ikke før 1. desember. Første søndag i advent går også an, 28. november. Men det er jo bare fem dager til. Kan jeg ikke bytte i dag, onkel Runar?
makingFaces Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg skjønner matte Gled deg til 10endeklasse du, når du skal starte med funksjoner. dette kan være svaret på en oppgave. HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående! Vi kan dra den enda lenger. Har en god kompis som studerer matte på Universitetet I Oslo. Kun matte. Det er bra tung matte Jada, jeg kunne dratt den dit jeg også, men da er det frivillig. Alle må gjennom vgs. Skjønt, de som IKKE synes tiendeklasse er easypeasy tar vel gjerne praktisk matte, og da er det ikke så voldsomt likevel. Personlig synes jeg matte er litt waste of time. Fysikk er min greie
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hvis funksjoner er et problem er ikke T-matte noe for deg
Sk!ppy Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg skjønner matte Gled deg til 10endeklasse du, når du skal starte med funksjoner. dette kan være svaret på en oppgave. HAHA! Trodde du tullet, men tydeligvis ikke. Tiendeklasse er CHEEZECAKE. I say to you: Gled dere til videregående! Huff, kinda gjorde det. En kamerat utfordrer meg med matteoppgaver fra ingeniørstudiet. Det går litt bobbbobb
Runar Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Men det er jo bare fem dager til. Kan jeg ikke bytte i dag, onkel Runar? Greit, lille L4r5. Du skal få lov ettersom du spør så fint. Men dette blir mellom oss! Ingen sladring til mamma Sk!ppy!
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Men det er jo bare fem dager til. Kan jeg ikke bytte i dag, onkel Runar? Greit, lille L4r5. Du skal få lov ettersom du spør så fint. Men dette blir mellom oss! Ingen sladring til mamma Sk!ppy! Selvsagt. Akkurat som jeg ikke skal si til tante at du og onkel Jarmo ikke har med fiskestang på fisketurene deres.
Runar Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Selvsagt. Akkurat som jeg ikke skal si til tante at du og onkel Jarmo ikke har med fiskestang på fisketurene deres. Now that's a good boy!
Alliha Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Is it yuleavatar-tiem yet? Vurderer å bytte nå. Eg er begynt å komma i julestemning, så personleg valgte eg å finna fram juleavatar nå.
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Same som i fjor?! Tradisjonar! same procedure as every year, james. 1
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Is it yuleavatar-tiem yet? Vurderer å bytte nå. Litt småfreaky juleavatar.
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Har noen av dere vært så heldige å få prøve Strawberry cheesecake før? jeg fikk gjøre det med ei venninne tidligere idag
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Litt småfreaky juleavatar. Takk. Den står i stil med stemningen i de tusen hjem sånn litt utpå efta'n på julaften når far har kommet godt ned i juleakevitten.
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Nå ser jeg for meg gamlingen etter en flaske akevitt etter julemiddagen, med nisselue og kniv i hånden. Ikke noe pent syn.
Anbefalte innlegg