nO0_o Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Hvis du mot all sunn fornuft skulle finne på å bli et fast medlem av "kaféen" vår, vil du nok snart forstå hva de snakker om. Hvorfor er det mot all sunn fornuft da?
nO0_o Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Da er det bare å spørre. Om du poster et lite bilde av deg selv også, så kommer du til å få en hel haug med behjelpelige svar. Om du spiller kortene dine riktig, kan du få kontroll over halvparten av gutta på forumet. Du kan evt. spørre de eldre jentene om tips for massekontroll over hormonelle gutter. Skal ikke poste noe mere bilder av meg selv her.
Mchansern Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Mannsjåvinisme er så 2009 gutta. Mens narsissisme er det nye? Dette stemmer på en prikk.
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Hvorfor er det mot all sunn fornuft da? You'll see... Skal jeg forklare? Ja. *sukke fortvilet* Skal ikke poste noe mere bilder av meg selv her. Har du allerde gjort det? Link? Endret 23. november 2010 av Diskutant
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner ikke helt hva de snakker om hele tiden Da er det bare å spørre. Om du poster et lite bilde av deg selv også, så kommer du til å få en hel haug med behjelpelige svar. Om du spiller kortene dine riktig, kan du få kontroll over halvparten av gutta på forumet. Du kan evt. spørre de eldre jentene om tips for massekontroll over hormonelle gutter. Skal ikke poste noe mere bilder av meg selv her. hvorfor?
KvitKnekt Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er det mot all sunn fornuft da? For endel av de andre nye som henger på kafeen er små overkåte fjortisgutter som ikke vil annet en å havne i buksene på deg. Og det har skremt vekk endel jenter før.
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er det mot all sunn fornuft da? For endel av de andre nye som henger på kafeen er små overkåte fjortisgutter som ikke vil annet en å havne i buksene på deg. Og det har skremt vekk endel jenter før. jeg er ikke en overkåt fjortiss gutt, Jeg er ØLLØV! 1
Runar Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er det mot all sunn fornuft da? Ikke ta alt som blir sagt bokstavelig. Over til noe annet: Noen er populære i dag!
nO0_o Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er det mot all sunn fornuft da? You'll see... Skal ikke poste noe mere bilder av meg selv her. Har du allerde gjort det? Link? Jeg viser jo ikke mere bilder av meg! :mad:
Abnormaxie Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Tror n0O_o er stor fan av å krangle, jeg.
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Edit: For sein.. Alt går jo like fort nå som det gjør om kveldene! :!: Endret 23. november 2010 av Diskutant
KvitKnekt Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Høh. @Gypsy Arti tag. Nå gidder jeg ikke sitte på jobb lenger!!!11! Tussler hjemmover. Snakkes følkens!
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 lærer bort min visdom i dag og ser jeg.
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 har litt lyst til og mekke nisselue på avataren min men føler det kan bli vanskelig.
Anbefalte innlegg