Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du som har en haug med blåresepter kan vel skaffe meg litt?

Sure. Du kan få alt jeg har blåresept på. Vil du ha allergimedisin eller astmamedisin?
Skrevet

Jeg tar det som har rød trekant på. Alt av det

Polaramin it is. De er kjedelige uansett. Det er allergimedisin. Det er rød trekant på de fordi du kan bli litt trøtt av dem. Pluss at de tørker ut slimhinner, som øyne, om du tar mer enn du skal.
Skrevet

Til dere trippere så er fleinsopp sesongen over. Frostnatta har alt vært.

Datasmurft, hvis du vil ha en guide til LSD kan jeg anbefale en tyngre dose, 500mg/kg, slå av alt lyset, trekke for gardinene og så sette på ringu i HD og nyte filmen alene i all sin prakt.

Skrevet

Umm... Jeg hadde en interessant drøm i natt. Jeg traff en gammel kompis på byen, og også eksen min. Vi ble fulle og begynte å rote. Hun skrek: "kjør meg hjem!"

Vips så satt jeg i bilen ved et veikryss og det gikk opp for meg at jeg ikke kunne trafikkreglene. Krysset var også tungt trafikkert fra alle kanter. Jeg frøs totalt og så ingen mulighet til å kjøre videre der i fra. Ikke har jeg førerkortet en gang. En bil fra venstre svinger inn på kjørefeltet mitt og står midt i mot meg og stopper opp helt. Det var en rød nissan primera.

Dama seg på skrevs over meg og vi begynner å rote.

Og så våknet jeg. D:

wtf.

Har selv hatt mye underlige drømmer de siste nettene. Tenkte jeg skulle skrive om dem i drømmetråden jeg selv opprettet for en stund tilbake, men glemmer det hele tiden. Er så mange tråder jeg deltar i for tiden.

Skrevet

Og så våknet jeg. D:

wtf.

Jeg skal innrømme at historien din var veldig interessant. Spesiellt siden jeg ikke så at du skrev først at det var en drøm.

Skrevet

Noen som har lagt merke til hvor pessa kaldt det er i dag?

Jeg gikk en tur til butikken og holdt på å fryse ballene av meg.

Kaldt? Tja, jeg tok på HV jakka og jaktlua samt fingervottene jeg :love:. Kulde no problemo

Niggabois and gurls im in da house yo yo

Skrevet

Jeg manglet egentlig kun stiilongs. Har kun ett par nå og de er skittne. Så det ble faktisk nye stiilongs på meg i dag. Har egentlig også noen skikkelig snasne, varme votter, men jeg innså ikke hvor kaldt det egentlig var i dag før jeg stakk fjeset mitt ut.

Skrevet

Visstf... jeg ser deg jo overalt glimti. Følger du etter meg eller?

Vet ikke akkurat hvor du henger. Jeg har kun sett deg her og i unnskyldningsleken. Holder meg hovedsakelig i Politikk og samfunn.

Skrevet

Til dere trippere så er fleinsopp sesongen over. Frostnatta har alt vært.

Datasmurft, hvis du vil ha en guide til LSD kan jeg anbefale en tyngre dose, 500mg/kg, slå av alt lyset, trekke for gardinene og så sette på ringu i HD og nyte filmen alene i all sin prakt.

Mja ... Jeg syntes ikke Ringu var bra da jeg så den nykter, så jeg ser ikke for meg at den blir bedre av at jeg tar den på syre.

Tenkte mer å se Help! eller noe. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...