Slimda Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Kriterier for julebrus: Du tar feil. Nei, jeg har helt rett i det jeg skriver.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Slimda har helt rett, faktisk. Dere kan ha den ekle, brune "julebrusen" for dere selv!
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Brun julebrus smaker bare som veldig tam champagnebrus.
Pinup Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Fantastisk. Jeg har blitt syk og morgendagen skulle brukes til å gjøre ferdig særemne som skal fremføres på torsdag. Love my life.
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Kriterier for julebrus: 1. Den skal være rød. Alt av juledekorasjon er... rødt... Ikke brunt... 2. Den skal ha en frisk smak. 3. Den skal være søt. Ikke for søt. Men akkurat søt nok. Brun julebrus har jeg prøvd en gang. Aldri mer. Skvip. Unnskyld meg, men julebrus er ingen dekorasjon. Men greit, i jula så kan vi andre spise pinnekjøtt og ribbe og snadder, så kan du sitte der med noen røde pølser og rødkål, siden det er julefargen. Right? Hah! Foresten så er vel lilla den ekte julefargen, om jeg ikke husker feil.
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Hva med at alle bare drikker det de liker best, så gir vi oss med det. Er jo faktisk laget en egen tråd kun for dere som gidder å diskutere julebrus her
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Lilla er adventsfargen. jaja, potato poteto.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Pinup: Du får si at du er syk/skaffe legeerklæring og jobbe så mye du klarer da. Om du er syk på fremføringsdagen så er kanskje læreren så forstålsesfull at h*n lar deg fremføre når du er frisk igjen. Vi hadde alt for snill norsklærer, var flere som ikke fremførte før flere uker/mnd etter de egentlig skulle. Hun prøvde å motivere "Kom igjen, du klarer å prate noen minutter? Har du ikke lest den boka? Åja, da får du snakke om den ene du leste da." Skyldte på at de hater å lese. Hvordan kan man hate det?
Balthier Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg for egen del drikker sjelden eller aldri julebrus, men jeg forstår fascinasjonen den enkelte kan ha for denne neonrøde dranken.
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Du får kose deg med lilla julenisse da, Gypsy. Lykke til med å finne nissedrakt.
Runar Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Hva med at alle bare drikker det de liker best, så gir vi oss med det. Er jo faktisk laget en egen tråd kun for dere som gidder å diskutere julebrus her God idé. Neste innlegg som inneholder ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie.
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Runar! Det der er ikke i julens ånd. Ta på deg en julenissedrakt og ta deg en julebrus. Så skal du oppleve at du ser anderledes på ting. Hilsen L4r5
Pokey Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie. Jeg vant.
Runar Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg forventer at dere selv forlater forumet øyeblikkelig, og ikke kommer tilbake før over nyttår. 1
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie. Jeg vant. Hvis vi skal være nøye på det så inneholdt posten din alle ordene. Han skrev "eller", ikke "og". Jeg forventer at dere selv forlater forumet øyeblikkelig, og ikke kommer tilbake før over nyttår. Se svaret mitt til pokey
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 God idé. Neste innlegg som inneholder ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie. Fint at iverfall Runar hører på meg
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Du får kose deg med lilla julenisse da, Gypsy. Lykke til med å finne nissedrakt. Er ikke umulig å finne *sensurert* i andre farger. Den fineste *sensurert* jeg har kjøpt var kledd i grått. Ikke all *sensurert* pynt er i rødt.
Runar Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Se svaret mitt til pokey Godt poeng. Neste innlegg som inneholder et eller flere ord som begynner med, slutter på eller inneholder "jul" (bokstavene må ikke nødvendigvis stå i denne rekkefølgen), belønnes med tidlig påskeferie. 1
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Er ikke umulig å finne *sensurert* i andre farger. Den fineste *sensurert* jeg har kjøpt var kledd i grått. Ikke all *sensurert* pynt er i rødt. Pass deg, eller så skal jeg *sensurert* deg til du *sensurert* og *sensurert* til du ser ut som *sensurert* *sensurert* *Sensurert*.
Anbefalte innlegg