Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 . Jeg vil på Pair-a-Dice (eller hvordan det nå enn skrives) og spise. Burgerne der er fantastiske. This man does not lie.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Vurderer å stikke innom etter skolen for å ta en kaffe, bare for kosen sin del.
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Bacon på burger er totalt unødvendig, mener nå jeg..Hvem som gidder å begynne å steke bacon når man lager burger? For en gangs skyld er vi enige. Foresten, jeg har vendt tilbake til bannetråden nå og den ser ut til å ha kommet seg litt igjen. Kan du ikke vende tilbake dit du og? Ville vært koselig å ha deg der.
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Do it, maddafakka! Burgerene på Inside er episke! Har da spist der maaaange ganger før, og episk er det rette ordet!
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 For en gangs skyld er vi enige. Foresten, jeg har vendt tilbake til bannetråden nå og den ser ut til å ha kommet seg litt igjen. Kan du ikke vende tilbake dit du og? Ville vært koselig å ha deg der. Bannetråden er død. Den nye er bare en tragisk kopi.
Petter Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Du burde utvikle betasuppen din litt til, slik det blir release-suppe. Aner ikke hvorfor, men jeg lo ekstremt når jeg leste det
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Du burde utvikle betasuppen din litt til, slik det blir release-suppe. Aner ikke hvorfor, men jeg lo ekstremt når jeg leste det Noen vitser er bare så dårlige at man kan ikke hindre latter. Det er det fine med humor, man ler like godt av det dårlige som det gode.
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Do it, maddafakka! Burgerene på Inside er episke! Har da spist der maaaange ganger før, og episk er det rette ordet! Må en tur til sentrum en av dagene. Kanskje vi skulle hatt en burgerdate?
Tunky Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Gah. Fysiske gymtester kan dø. Klarte å sikre meg en 4/5 i styrketest, da. 2 (altså deltatt) i stille lengde. Eneste positive er at vi trenger bare å være der i 5 minutter.
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Bannetråden er død. Den nye er bare en tragisk kopi. Den ser faktisk ut til å ha kommet seg litt. Er bare innom her for jeg driver å leser igjennom den nå. Har bare noen sider igjen.
Tunky Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Greit å utvide vokabularet litt, er det ikke det man sier?
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Forskningsmetode og statistikk kan brenne. -_-
Tunky Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Bandøving etterpå kan... bli kjempegøy som alltid!
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Du... leser igjennom hele bannetråden? Kom akkurat igjennom. Har skrevet i den og.
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Må en tur til sentrum en av dagene. Kanskje vi skulle hatt en burgerdate? Høres ikke så innmari dumt ut det! Planlegger forresten forumtreff til helgen, om du er keen på slikt.
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Må en tur til sentrum en av dagene. Kanskje vi skulle hatt en burgerdate? Høres ikke så innmari dumt ut det! Planlegger forresten forumtreff til helgen, om du er keen på slikt. Desverre ... eh ... opptatt til helgen.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Hvilken by er dette snakk om? Mistenker Bergen om jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg