Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Ja hvorfor ikke, har bare iste her da.. Ingen fare, jeg har bare te.
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Tror jeg spiste dårligste kebaben ever idag. Måtte tilogmed gå hjem fra skolen, og sitter på dass og driter nå. Faen at jeg ikke har mye strøm på pcen. Føler at jeg kommer til å sitte her en stund..
Ajnor Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Tuft! Skål da Melder om at det er nøyaktig 50min til jeg forlater dette klasserom. Skippy: Så kos Endret 8. november 2010 av Nurk
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag.
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Tror jeg spiste dårligste kebaben ever idag. Måtte tilogmed gå hjem fra skolen, og sitter på dass og driter nå. Faen at jeg ikke har mye strøm på pcen. Føler at jeg kommer til å sitte her en stund.. Kjenner du til den giftige fisken som er populær å spise i asia? Hvor ene halvparten dreper deg, mens andre delen er helt OK? Slik er kebab. Utenom den delen som er OK. 2
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Skippy: Så kos Bare hyggelig. Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag. Neineinei, går så bra så. Tror jeg spiste dårligste kebaben ever idag. Måtte tilogmed gå hjem fra skolen, og sitter på dass og driter nå. Faen at jeg ikke har mye strøm på pcen. Føler at jeg kommer til å sitte her en stund.. Kjenner du til den giftige fisken som er populær å spise i asia? Hvor ene halvparten dreper deg, mens andre delen er helt OK? Slik er kebab. Utenom den delen som er OK. Tror det har mer at dette er 3 dag jeg spiser kebab nå, på et tidsrom på 5 dager. No kebab in the future.
Slimda Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Tror det har mer at dette er 3 dag jeg spiser kebab nå, på et tidsrom på 5 dager. No kebab in the future. Tror heller det at Kebab lages på østeuropeisk vis, med mangel av vestens matkultur som konservering i kjøleskap og slikt.
Laughing Madcap Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Skippy: Det er immunforsvaret ditt som testes, du blir etterhvert herdet.
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Yeah. Det er en grunn til at man ikke blir mett av babbe. Det går rett ut igjen.
Laughing Madcap Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Men ettersom skippy fortsatt får til å skrive, antar jeg magen haans ikke er en slushmaskin, som den bruker å väre etter festivaler.
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Ferdig på dass!! Kjenner at jeg snart må tilbake. Helvete faenskap! Diarefaenskap!
After Dark Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg skal opp på loftet og lukke igjen en vindu. Det er bare en luke, ikke noe stige eller noe, og rett nedfor luken går det en bratt trapp nedover. Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette på en trygg måte? Jeg hang nettopp opp et pynteskjelett i taket. Gikk fint å stå på en stol. Men høres ikke ut som det er helt samme greia hos deg. En masse bullshitt! Det kom jo fra rette ræva. Jepp, jeg hadde rett. Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag. Nettopp. Gjør som meg og spis burger.
Invoke Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Menneske-kebab. That would be your mom and dad.
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg blir ikke direkte dårlig av kebab, det er bare det at den går ut igjen like fort som den kom inn. Går rett gjennom, verre enn øl. Men så spiser jeg gjerne 3-4 babber for å få metthetsfølelsen jeg får ut av en burger også, da.
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg hang nettopp opp et pynteskjelett i taket. Gikk fint å stå på en stol. Men høres ikke ut som det er helt samme greia hos deg. Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag. Nettopp. Gjør som meg og spis burger. Ikke helt samme greia nei. Måtte klatre opp en luke i taket. Men jeg overlevde. Og burger slår selvfølgelig kebab anyday ja. Med pom fri Menneske-kebab. That would be your mom and dad. Hei.
Yavel Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Jeg sovna på pulten derfor du skal sovet den ekstra tiden du hadde på morgenen!
Anbefalte innlegg