Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. :p

Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. :p

Skrevet

Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. :p

Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. :p

Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten :whistle:

Skrevet

Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten :whistle:

Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. :p

Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. :p

Skrevet

Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. :p

Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. :p

Men det er jo bare artig at det plutselig kommer pakker. Jeg husker bestandig at jeg har bestilt noe, og da sitter bare å klikker oppdater på posten sine sider for å så om den har kommet lengere.

Skrevet

Jeg husker det i omtrent to uker etter at jeg har bestilt noe, og har det da enda ikke kommet, blir det glemt og jeg blir positivt overrasket når jeg får noe.

Jeg begynner bare å bli lei av å gå ned til Posten "hele tiden". :p

Skrevet

God morgen friske og raske forumbrukere. I dag har jeg bursdag. :) Eller, egentlig i morgen da, men feirer i dag. Noen som skal noe spessielt i det? Selv skal jeg spille poker med noen venner i kveld. :)

Skrevet

Og det er ene og alene min egen feil, som ikke klarer å opprettholde noen av budsjettene jeg (eller andre) setter opp for meg selv, og fordi jeg blåser penger på så mye rart at jeg husker ikke brorparten av det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...