Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker ikke hos meg. Når jeg klikker "siste side" så vises bare et tomt felt der innleggene skulle vært.

Funker ikke for meg heller for øyeblikket.

Kos å se deg igjen foresten. Du er innom altfor lite for tiden.

Sto i en annen tråd at de muligens skulle oppdatere forumet i dag. Da skal jeg tåle litt bugs. Oppdatering er etterlengtet.

Kansje en slik oppdatering vil løse vanskene vi har klaget på i trackeren i evigheter!? Er jo lov til å håpe. :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nja, er da her ofte nok, bare poster ikke like ofte som jeg pleide. Hei, forresten ja. :wee:

Edit: Liek ammagad! Innleggene mine er kommet tilbake. Yay! O happy day! *danse*

Endret av Therawyn
Skrevet

Kansje en slik oppdatering vil løse vanskene vi har klaget på i trackeren i evigheter!? Er jo lov til å håpe. :yes:

Det er det jeg krysser fingrene for.
Skrevet (endret)

Hahaha, jeg vil ikke engang tenkte på hvor fjortis jeg var. Heldigvis holdt jeg meg til wow-norge den verste perioden.

Men Mikkel, vis oss.

Endret av Zerda
Skrevet (endret)

Det skremmende er at jeg ikke var fjortis for 4 år siden, men fortsatt gamling..hehe. Når jeg joinet forumet i 2002 var de fleste i denne tråden ikke gamle nok til å ha egen PC engang..

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet

Da funker det med innleggene igjen. :D

Nja, er da her ofte nok, bare poster ikke like ofte som jeg pleide. Hei, forresten ja. :wee:

Kom deg til Lekeplassen da.Har selv vendt tilbake til unnskyldningstråden og Jeg har aldri-tråden.

Skrevet

kan vær at d e je som e litt fanatisk da :p trodde det gikk til h* om du bare tok på kretsene jeg.... Har nettop kjøpt nytt hovedkort,prossesor og ram så skal mekke så fort jeg får det ;)

Sjekka bare den guiden for å se åssen du setter i ny prossesor for det har jeg aldri gjort før :S

ph34r.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...