Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

edit: Britene får det billigere.

Kosta €0,04 mindre der enn på Steam.

Da får jeg heller gå til Elkjøp i morra.

Hva med å bare dra fram agnatseksif da? Jeg gjorde det igår, og nå sitter jeg her og er på nippen til å spille det. Fungerte helt fint og.

Skrevet (endret)

Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere.

Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill.

Det skal også sies at jeg har støttet Bethesda flere ganger, og jeg har sendt mange koselige tanker til de, så det burde holde.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill.

Du er 16 år. Skaff deg en jobb og tjen penger. :p

• Liker 1
Skrevet

Du er 16 år. Skaff deg en jobb og tjen penger. :p

Og inntil jeg gjør det, så kan jeg være økonomisk klok ved å spare penger på å fiske.

Skrevet

Når jeg var ung önsket man seg spill til juleaften og var ofte heldig å få det, disse spillene var de beste, ettersom man hadde gledet seg så lenge. Föler at nå som jeg laster ned mister spillene mer sjarm, ettersom man til enhver tid kan spille et annet osv.

• Liker 3
Skrevet (endret)

:!:

Det er kjempelett å skaffe seg jobb, man trenger bare å være kul nok.

Og nei, det er ikke derfor jeg ikke har jobb.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Det er kjempelett å skaffe seg jobb, man trenger bare å være kul nok.

Jeg kan godt gi deg kurs i å være kul :cool:

I HAVE MAD SWAGGER.

Ta kurs i å være kul fra noen i DNFK? ... :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...