Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade blir jo dårlig først. Så vingummi og så drops. :p

Det er nå min erfaring. Har en 3 år gammel pose bringebærdrops her. De er fortsatt like gode. :p

Spiste ett for en måned siden. :p

Skrevet

Huh. Jeg har nettopp duppet av 2-3 minutter mens jeg leste. Dette er alt for kjedelig. Og jeg hater å sjokkvåkne etter noen minutter borte.

hva med bare å sovne igjen for så å våkne å se om det har skjedd noe eller det er blitt mere liv? :p

Skrevet

*Sukk* Eg prøver verkeleg å lage ei nogenlunde god framføring i økonomi, men det einaste hjernen min klarer å kome opp med er grovisar.

Nei eg skjønar verkeleg ikkje ein snott av det eg skal skrive om, men eg er fullt i stand til å gjere heile talen min om til eit akseptabelt stand-up show... Fantastisk at størsteparten av klassen er jenter. Eg kjem til å bli stempla som mannjegris og kasta ut av universitetet tenkjer eg... Help... :ph34r:

• Liker 1
Skrevet

Fordelen med halloween er halloweenparty hvor kjerringene kler seg slutty.

Så du skal kle deg ut? ;)

Jeg skal også kle meg ut, ja. Men jeg vet ikke hva jeg skal kle meg ut som enda da.
Skrevet (endret)

Eg smelta nettopp sjokolade i ei stor skei i peisen, så dryssa eg rosiner oppi :dribble:

No kjøler den seg ned i kjøleskapet. Det blir sikkert omnomnom.

Endret av svelemoe
Gjest Slettet+5132
Skrevet

We're lost in the mall

Shuffling through the stores like zombies

What is the point?

What can money buy?

My hand's on a gun

And I find the range, God tempt me

What did you say?

Think I'm passing out

:love:

Skrevet

Synes dere dette virker simpelt?

"Den simple teorien ved elektromagnetisk induksjon sier at når enn et elektrisk konduktivt metall kutter gjennom flukslinjene til et magnetisk felt, vil det bli laget en strøm av et spesifikt omfang og retning inne i det metallet."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...