Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm vellykket morgen.

Spist 4 gode brødskiver sammen med kald og frist melk <3

Også var det skolen snaart.

Jeg skal sitte i klasserommet en hel dag helt alene.. Har nemlig ikke funnet utplasseringsplass enda, så da ble det sånn.

Skrevet

Vi vet da alle at det ikke går an å bare spille litt. Ble sittende med Left 4 dead 2 her om dagen. Endte med kald pizza :blush: . Kommer jo nye baner på Left 4 dead hele tiden, så man går jo aldri tom for underholdning.

Skrevet (endret)

God natt forumsfolket :- )

(Eller blir vel God Morgen for dere da : p)

Det blir veldig morgen for oss. Klokka er snart 7 på morningen. God natt :sleep:

Har snudd døgnet såpass at det snart er god natt for meg også. Kanskje jeg burde flytte jeg også :hmm:

Endret av Mr. A
Skrevet

Jeg vil begynne å øvelseskjøre moped! :(

Fant nettop ut at jeg har gym istedet for Tysk :w00t:

Og det er enten wolleyball eller innebandy :wee:

Skrevet

Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25

Skrevet

Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25

da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss?

... :---D

Skrevet

Samme måtte jeg.

Skrevet (endret)

... denne automobilførerprøven. Da jeg var liten var hest og kjærre eneste fremkomstmiddel, den industrielle revulusjon ukjent, og jorda var flat som en pannekake :fun:

BTWAI, niplene mine er så stive at de kunne kuttet glass. Jeg hater vinterhalvåret, med denne grusomme kulda.

Endret av cvłñ
  • Liker 1
Skrevet

Nurk: Du og? Skal egentlig sette på en klesvask og komme meg på jobb, men var så mye mer behagelig å sitte her og spise kokosyoghurt og høre på Jan Garbarek :wee:

Skrevet

Nurk: Du og? Skal egentlig sette på en klesvask og komme meg på jobb, men var så mye mer behagelig å sitte her og spise kokosyoghurt og høre på Jan Garbarek :wee:

Jeg har stooor oppgave som skal være ferdig til imorgen.. men er bare halvferdig..

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg trenger en insulinpumpe fylt med koffein, som går rett i en eller annen hovedpulsåre.

Jeg kunne også trengt det.

Jeg er glad jeg er ferdig for dagen 11.30, da skal jeg rett hjem og sove litt.

Men inntill det består planen av å prøve å holde seg våken.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...