Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig forbannet. Går en alarm her i nabo-bygget og har prøvd å ringe Securitas men de hadde ikke noe med det å gjøre. Ringte Securitas Direct men de fant heller ikke noe men han skulle ta noen telefoner. Gir det seg ikke så ringer jeg Politiet og får de til å ta seg av det! Ingen som skal opp 0610 for å gå på jobb her..neeeida.

Skrevet (endret)

Rimelig forbannet. Går en alarm her i nabo-bygget og har prøvd å ringe Securitas men de hadde ikke noe med det å gjøre. Ringte Securitas Direct men de fant heller ikke noe men han skulle ta noen telefoner. Gir det seg ikke så ringer jeg Politiet og får de til å ta seg av det! Ingen som skal opp 0610 for å gå på jobb her..neeeida.

Få raserianfall og knus hele skiten. That's the answer to life laugh.gif

Endret av Mr. A
Skrevet (endret)

Haha, er det virkelig noen som er SÅ aggresive som han naboen der?

Og fy FAEN så pent gjort.

Edit: Så part 1 og 2 nå. Rett og slett genialt.

Endret av Ajaco
Skrevet

Skulle akkurat til å poste det "forever alone" bildet fra 4chan, men her er det jo folk så da slipper jeg det laugh.gif

men jeg klarer ikke å dy meg

131958.jpg

Skrevet (endret)

Nei, har "fri" denne uken for å skrive bachelor.

I dag klarte jeg å skrive to sider til, bare 11 igjen. :p

Burde du ikke bruke den tiden du har fått til å skrive ?

Endret av Mr. A
Skrevet

Jo. :(

Men DeathSpank er så bra! Begge spillene er så awesome! Mye bedre enn noe jeg har til PC! Det samme går for Dead Rising 2: Case Zero. Alt for awesome.

Så veldig lett å bare gå inn på kjøkkenet, fyre opp Xboxen og prosjektoren, sette seg i sofaen, for så å "bare spille litt mens jeg venter på maten". :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...