Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma :cry:

HAHAHA. Yes! Skal ikke kimse av mammaer. De klarer som regel å fikse det meste!

Om ikke annet kan han dytte henne ut døra og snike seg ut vinduet mens de er opptatt med å spise henne.
Skrevet (endret)

Totalt offtopic:

Jæren er seriøst det kjipeste stedet jeg har vært i hele mitt liv. Hva kan man gjøre på JÆREN uten bil, uten penger og med en pc uten lydkort?

Edit:

Innså at jeg ikke er på Jæren, bare i Jæren kommune. Her heter det visst Ålgård... Snøft. Jeg har blitt lurt hit i tro om at jeg skulle til Sandnes.

Endret av Clockworktoy
Gjest medlem-1432
Skrevet

Hvit nylontights, superman-boxer og alpelue+bok. It's going to be swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Snakker du om deg selv? i såfall krever vi bilde :thumbup:

Skrevet

Hvor kan jeg finne et bilde at et lita barn som liksom skal vise hvos stort noe er, som da har armene LANGT ut til sidene. Har prøvd å finne ett, men har ikke klart det

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg må kjempe mot zombiehorden med en høyttaler.

Jeg må kjempe med gitar! :new_woot:

Skrevet

Hvor kan jeg finne et bilde at et lita barn som liksom skal vise hvos stort noe er, som da har armene LANGT ut til sidene. Har prøvd å finne ett, men har ikke klart det

Google "Child spreading for camera" :thumbup:

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

snip..

Endret av medlem-1432
Skrevet

Hmm, om dere husker jenta fra kvelden med alt blodet. Jeg fikk en melding av hu, der hun sier at det er så digg å gå rundt i buksa mi. Jeg ga henne aldri noen bukse, eller lånte det bort :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...