Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

'cause we all need some light now! Yes we all need some light now... Turn on your light, and wash the darkness awayyy

Ah, elsk.

Transatlantic?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke påstå at jeg er så overrasket over å finne deg her. :p Alt vel i Trøndelag?

Jeg prøver å være overalt. Jeg henger fortsatt på #Venner også. Helt alene. *hulke*

Joda, det regner i det minste ikke like mye her som i andre deler av landet, og om jeg bare klarer å motivere meg selv til å skrive 10-14 sider om en lydmanns oppgaver i preprod på et filmsett, så blir dette bra. :p

Skrevet

Pytt i panne med kylling i stedet for skinke var ganske godt. Særlig fløtestuet og ostegratinert med karri! =D

Synes du kan tusle rundt i steinkjer sentrum rundt midnatt den 15. jeg! ;) Da skal jeg på tur nr 5 til narvik fra oslo;)

Skrevet

Høres bra ut;) jeg kjører nemlig fra oslo på dagen, regner med å være i steinkjer, som jeg skal sove over i rundt midnatt;) Noen bra hoteller der?

Skrevet (endret)

hihi^^ Ja om jeg ikke bare kjører oslo - Narvik i ett strekk da;)

Eller kanskje begge to kan overnatte bak i vanen :thumbup:

Endret av svelemoe
Skrevet

hihi^^ Ja om jeg ikke bare kjører oslo - Narvik i ett strekk da;)

Eller kanskje begge to kan overnatte bak i vanen :thumbup:

Dette er jobben min;) er nok ikke noe plass baki alle de bilene og lastebilene jeg kjører gitt:P

Skrevet (endret)

Jeg har nemlig verdens beste jobb<3

edit: Gleder meg sykt til hver eneste tur! blir nesten rusa av tanken^^

Endret av Nstin
Skrevet (endret)

Han tar ikke med seg pedovanen sin, men han har bukser med lommehull uten lommer.

Stikker innom nærmeste ungdomsskole i storefri og sier "Jeg kan kjøpe røyk, sprit og kontantkort. Hvem blir med meg etter skolen?"

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Skrevet

Han tar ikke med seg pedovanen sin, men han har bukser med lommehull uten lommer.

Stikker innom nærmeste ungdomsskole i storefri og sier "Jeg kan kjøpe røyk, sprit og kontantkort. Hvem blir med meg etter skolen?"

Slår aldri feil :wee:

Skrevet

'cause we all need some light now! Yes we all need some light now... Turn on your light, and wash the darkness awayyy

Ah, elsk.

Transatlantic?

Korrekt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...